- Sterling B727 (Valsan)
- EuroAtlantic med engine surge
- JAL flyr ikke Dreamliner i bygeskyer
- Tail strike
- Rekkevidde for A320-familien (splittet)
- Håndkontroll til Piper PA28
- Inverter for bruk av strømuttak ombord
- Om å holde i stikke med høyre eller venstre hånd
- Sidestep?
- Boeing 737 NG. Ny type strobes lys på vingene
- Evakuering over vingene på B737
- Helikopter i tordenvær
- Helikopterpilot og hviletid
- Fuelforbruk på langdistanse på A 340 og 787
- Vann rennende innvendig på fly, kondens?
- Gnister ved landing
- Max hastighet på SAS A340
- Dassault Falcon 2000
- Restriksjoner for nattflying med helikopter under skogbrannslokking?
- Hva er forskjellen på 737NG og 737 MAX?
- Gassturbin VS Stempelmotor!
- MH370 Hva må forandres
- 737-800 Strikkmotor ?
- Nødpeilesender i fly og i "svarte bokser"
- Kan man lande med et annet fly på rullebanen?
- IPAD avløser 300 kg bøker i SAS sine cockpiter
- Hvorfor ikke winglets på B777?
- RB211-22B i bakhagen
- Twin otter rygger
- Electric taxi
- Interial separator i jetmotorer
- Høyere hastighet på internett ombord
- VAC kart norske (scandinaviske) flyplasser?
- Kontinuerlig justering
- Cozy Suite Ekonomistoler
- Forskjellig modellbetegnelse på 787en?
- Throttle rett etter takeoff
- Temperatur i lasterom under flygning
- Hvorfor har A340-500/600 så meget thrust?
- AIRBUS EC 175
- Har ground glemt noe?
- AGUSTA WESTLAND AW609
- Lukt fra AC når den settes i gang..
- Simulatortrening for krevende flyplasser
- Flyhjul opp fra havet
- LN-RRK med tech på LYR.
- Ryanair's EI-DLI ødelagt på Roma
- Kontinuerlig opppdatering av flytype?
- Vinger som er "peker" oppover eller nedover
- Strobelights på vei ut?
- Strømutgang på A330-300 hos Finnair
- TV-dokumentar om falske deler
- Er denne landing "ekstrem" for en 737-900?
- Spyling av varm asfalt
- Fly, lyn og 787
- Delta TechOps - bak de syvetasjes dørene
- Litt live fra Cockpit ved motorfeil A340
- Airbus-lyd, landing
- Flyhøyde over Oslo Øst (Helsfyr)
- ATR 72-500 diverse spørsmål
- Mystisk luke på 737-800
- Ettermonterte winglets på 737-800
- Askesertifisering av flytyper
- Elon Musk: Fremtidens fly er elektriske
- Når er et fly "gammelt?
- Boeing 737 familien - forskjell?
- Når noe går i stykker ...
- Lite lys ved siden av fremdøra ATR-72
- Hvilket passasjerfly er raskest på 0-100?
- 752-mekkere på OSL
- SAS B737-800 motortyper?
- Setter (noen) F-16 kampfly på bakken
- Flysikkerhet
- Bytte av MCP 737
- Sømløse flaps / variabel vingegeometri
- Rotating stator blades
- Hvite rullebanemerkinger i Norge?
- Rullestolplass i lasterom på A319 og A320.
- Lærlingplass - spørsmål
- LN-RPS med tech på EVE
- Hva er disse i cockpiten på 737-8JP ?
- Om lynnedslag i fly
- Fordypningsoppgave i fysikk
- Landing med WF dash8
- DLR tester A320 i lufta med laser
- Guide til DC-9/MD-80/MD-90/MD-95
- Glideevne C130 Hercules
- Flybygging i Norge
- Motorer - power-by-the-hour og finansiering
- MD-87 og service-dør bak
- Inop APU?
- Forlenging av levetid på Dash 8
- A380 svingradius?
- Siemens: World-record electric motor for aircraft
- Merkelig installasjon midt på Sofia flyplass
- Cargo-størrelse for 737-maskiner
- Software feil på 787 som kan forårsake utfall av elektrisitet
- Trenger hjelp ang B77W
- Winglet vekt og størrelse
- Hva skjer med vakuum suget på Toalettet ?
- Split scimitar en fiasko?
- Tail strike warning 737
- Easyjet vil ta i bruk droner til teknisk inspeksjon
- Landing a turbo-fan plane
- Vekt og balanse på Dash 8
- Alternativ lufthavn.
- Electronic Flight Bag - erfaringer etter et års bruk (Southwest)
- CRJ-900 typebetegnelse
- Hjelp til kopiering av tekniske tegninger DC10 simulator
- Lynnedslag Boeing 737
- Hvordan virker det automatiske anti-turbulens system i Boeing 787 ?
- LFV Flygtrafiktjänstens historia i Sverige.
- To ETOPS or not to ETOPS - thAAt is the question
- Vann piplet fra takk og vegg
- Airbus A320 NEO på testtur i Bodø
- Rusing av motor ved gate
- Russiske bombefly
- Hvorfor skjer dette med motoren?
- Hvordan virker en flightrecorder (CVR/FDR)?
- Jettison Control System, hva er det?
- Autobrake setting 737
- "Landingslys"?
- 2 spørsmål ang A319..
- Max flytid A380?
- Flying's new gear
- Merkelig bil på flyplass?
- "Støttehjul" under halen?
- Muligheter for utskytning/fallskjerm fra sivili fly (splittet fra WestAir ulykken)
- Qantas 747 med fem motorer (!)
- Sykdomspredning i kabinen
- Ovanlig infällning landställ?
- Er det en mulighet for noen form for lekkasje fra fly?
- Begynner man på flyving ved tett tåke på ankomst ?
- "Pinne" under skroget bak på ATR-72
- Snø/is/rim på vingen?
- Cat III landing
- Forskjell på turbulens o.l?
- Om hydraulikksystemet på fly
- ACARS teknisk spørsmål.
- Hvor lang rekkevidde har en Boeing 787-9
- UA - 777 problemer over Stillehavet
- Er dette en flydel?
- Lys på siden av A330/340?
- Siemens og Airbus med avtale om hybrid-elektriske fremdrift
- Skitten eksos over Frankrike
- Hva er teknisk nytt på SAS / Cityjet sine nye CRJ900 ?
- Blir ikke bulker i komposittmaterialer
- Strømningsfenomen rund cockpit
- Sjekk/service av fly
- Hvilke 737 hos SAS har 2 jumpseats?
- "Klosser i taket på flyet"
- Feedback i hodetelefoner på SAS 737
- Svarte bokser - Teknologi
- F16 i loddrett posisjon - er det mulig?
- Startrekkefølge på 2-4 motors fly.
- Boeing E-4
- 747 med "ekstra" motor
- Seating og balanse... og sikkerhet
- Veeeldig sent inntrekk av understell.
- Vekt/balanse
- "Sett alt i flymodus, fordi cockpit har problem" - hvorfor det?
- Ut av setene pga turbulens?
- Birstrike propellfly
- The Plane Highway in the Sky
- Hvor brennbart er Jet A vs Aviation Gas vs Diesel vs Bensin
- SAS A/C rotation EWR
- Variabel bypass - lavere forbruk i militær fly
- Vekt av passasjerer bakerst bak i flyet
- ATR72 vibrasjonsproblemer
- Frekvens på værradaren på et fly
- Fraktfly - Militære vs sivile modeller
- Lys/lanterner på helikoptere
- Lanterner på jagerfly
- Drivstofforbruk på fly
- Kor mykje is/rim før deice?
- Bredde midtgangen på B737 og DH8
- Grense for m/s vind for kansellering?
- HTI?
- Aerodynamikk og WiFi-antenner på fly
- A320 landingshjul?
- Mer enn bare ladning over USB?
- F-18 på UK hangarskip
- Vingetupper på B777
- Noen som vet hva dette er?
- Bell 412 ELT
- Hva er en såkalt fase 18 sjekk?
- The return of VH-OQA
- Taue fly 'feil vei'
- North Atlantic tracks og ETOPS
- Forsvarets Orion kallesignal
- Hva er "knirkelyden" etter landing
- PW vs CFM på A32x
- Hvorfor så mange fly med hvit hovedfarge?
- Driftskostnader propell vs jet
- Wright Electric - Elfly
- Airbus A320NEO PW engines
- Drivstoff forbruk på 737-600 og en CRJ 900
- Norwegian - Forskjell på B787-8 og B787-9?
- Auxiliary power unit - APU på en B 737- 800 NG
- Spoilers under landing/oppbremsing
- Climb rate Cessna U206G
- Pushback-"robot"
- Remotorisere, spare drivstoff og miljø
- Squawk innehold
- SAS A320 OYKAP, Late gear up
- Rømmingsvei i Cockpit på de nye CRJ 900
- Lakkere på vinduer, hvorfor?
- Airbus bygger nytt hybridelektrisk fly
- Minimum hastighet på B 737 og A 320 serien
- Trent 1000 vedlikehold (motorproblemer 787)
- Rejected takeoff: krefter i sving?
- Dash 8-100 Ground Spoiler
- Mangler del av vinge?
- Oppstart Beech King Air 200
- Helikopter med trykkabin?
- SE-LSF kjørt på hangardør
- Fuel dump. Farlig?
- Ekstra vingetipper på TU-154M
- CFM56 og top of decent
- Fumes ombord
- Kraftig bankelyd på CRJ1000
- Rad 11 SAS 737-800
- Slå av motor under taxing
- Widerøe LN WEB lyd
- Konstiga saker i taket xBU 737
- Kinesisk på motorcowling
- Lexus Skyjet
- Norwegian 737-MAX 8 og redningsflåter
- SAS MD-80 motorer
- AIM Norway selges til Kongsberg
- Sjøfly og takeoff distance
- Norwegians oppdatering av WiFi
- Spor/Riller i dekke på rullebaner
- Balansevekter 737 motor
- RWY status før ankomst
- 737 Max serienummer
- Trykk i jagerfly
- BAE MAGMA - «klaffeløst» fly
- Største fly på Torp
- PNF styrer trottle - vanlig?
- Singapore Airlines 777-312ER 9V-SWG
- Overflygning av fyrverkeri?
- SK4823 29. juli
- LED utvendig belysning
- Struktur, styrke og konstruksjon idht. ulykker (splittet)
- A340-600 og hjulkonfigurasjon
- Beste og verste klima/sted for langtidsparkering?
- Evac pack i ovrhead panel i cockpit?
- Når et flyselskap skifter fargeskjema
- De-icing - Widerøe og de andre