Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00

Jeg mener å huske at maten de tryllet frem for to år siden der var god! Gleder meg :)

Da har det flasket seg greit til og jeg kan flyttes fra tentativ tentativ til påmeldt tentativ.

Takk!

Er det ønskelig, kan jeg sende et par stk. veisidemodnet roadkill lett opphakket av kortreist gribb.

Kooooz dere!

Bom, biljetter bokade. De små gröna direkt upp till OSL från GOT och NEO hem via ARN.

Så är frågan, where to stay..

Last edited:
Endelig påmelding gjøres ved å betale 500kr for maten (vi lar kokken bestemme, justert for allergier).

Betaling kan enten gjøres via deltager.no

https://www.deltager.no/julebord_flyprat_2016_15122016

Eller ved og Vippse 500kr til #18641

Frist for påmelding er mandag 12 desember, men betal gjerne innen det. Og det kommer vel som vanlig noen etteranmeldte

Er det noen som ikke får verken deltager.no eller Vipps til og funke, så er det bare ta kontakt

Last edited:
Registrerte meg via linken på deltager.no , men fikk ikke opp noen form for betaling.

Når jeg trykket "bekreft" kom det bare ett nytt skjema av samme type som det jeg skrev opp.

Sender du ut faktura ved påmeldingen eller? Fikk ikke det vipps-vapps, moderne systemet til å funke heller...

Hjølp....

Kim

Jeg må desverre trekke meg. Noen som absolutt skulle arrangere noe samme dag. :-(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Registrerte meg via linken på deltager.no , men fikk ikke opp noen form for betaling.

Når jeg trykket "bekreft" kom det bare ett nytt skjema av samme type som det jeg skrev opp.

Sender du ut faktura ved påmeldingen eller? Fikk ikke det vipps-vapps, moderne systemet til å funke heller...

Hjølp....

Kim

Da kom betalingen din gjennom :)

Dessverre ser det ut til at jeg ikke får anledning til å komme. Julebordet kolliderer med et konferansier-oppdrag som er litt vanskelig å si fra seg :-(

Back