Flyprats Julebord - 5 desember kl18:00 - Mahayana

Som nevnt tidligere, for de av dere uten Vipps så ta kontakt på PM så løser vi det rett til konto.

Grunnen til at jeg ikke bruker deltager.no her er de tar en uforholdsmessig stor cut av en betaling på 395kr ;)

Jeg må dessverre melde avbud. Sett helt feil på kalenderen, og sitter derfor på et fly til Oslo når hovedretten serveres.

Ettersom jeg allerede har betalt så er det selvfølgelig mulig å ta over min plass. Det kan enkelt løses med at den som vil ha plassen min donerer et tilsvarende beløp til et veldedig formål, for eksempel https://kirkensbymisjon.no/glede/ Send PM hvis interessert.

Da har jeg betalt 1 krone siden jeg bare skal ha dessert. Det pleier å være akkurat nok

Bare 1 krone?!?!? :wow: :8: Du spiser jo dessert x5 :rolleyes:
Men, jeg forstår at du ikke har råd til å betale mer. Du får jo alle flyreiser betalt av pappan din.
Han skulle ha betalt x3 på julebordet, for han spiser så mye... :p :colgate:

Må kaste inn håndkleet jeg også...det blir litt i overkant de neste ukene med 16 julemiddager/julebord. Puh

Betalt for julebord, og har ordnet med overnatting ca ett steinkast unna restauranten, så da burde det gå greit å komme seg "hjem". :) Gleder meg til å se dere alle igjen :)

Enda noen dager til påmeldings/betalingsfrist, så et vennlig påminnelse til de som har tenkt å komme på dette. Ellers så har vi alltid klart å få inn etteranmeldte og fått plass på samtlige på "stand by"

Bedre sent enn aldri... Vikarlivets "gleder" betyr uforutsigbar hverdag, men endelig er det avklart at jeg har fri både torsdag kveld og fredag formiddag, så 395 kr er betalt via Vipps og rom på Clarion The Hub er booket, så da sees vi på torsdag.

Last edited:
I tradisjonens navn, blir det besøk av Fluxies alter ego, nissen?

Eller rettere sagt, må man grave etter flyrelatert hilsen å ta med?

S

I tradisjonens navn, blir det besøk av Fluxies alter ego, nissen?

Eller rettere sagt, må man grave etter flyrelatert hilsen å ta med?

S

I tradisjonens navn blir det vel tradisjonsmat, tradisjonssager og tradisjonspakker på tradisjonsbord, vel, eller hvordan det nå var...

Back