Flyprats Julebord - 15 november Grilleriet

Tusen hjertelig takk alle sammen. Jeg hadde en avgang med Ryanair til Gdansk, og kom tilbake på kontoret med 21 Vipps meldinger på telefonen!
Utrolig flott gjort.

I Januar var jeg i Sierra Leone sammen med to kolleger. Vi var bare på kosetur for å besøke barna på My Home. En dag leide vi en buss, og tok med både barn og ansatte på strandtur. Her er noen bilder fra den dagen. Dette er folkene dere søtter: https://m.youtube.com/watch?v=N2AlmaPbL5I

Hilsen Imm/Leif Arild

Last edited:
Takk for i går - herlig at denne tradisjonen fortsatt holdes. Ha en bra førjulstid.

Takk for en hyggelig kveld i går med avslutning på "Heimkok"
Kjekt å se hvem andre som egentlig skjuler seg bak navnene her inne.

Kjente desverre ikke til gavetradisjonen, så jeg får gjøre det godt igjen ved en annen anledning :)

Ps. Det viktigste jeg lærte i går, kaketillegg. Episk!

Last edited:
Takk for hyggelig kveld, om enn kort for min del. Var veldig koselig å se alle igjen.

Takk for i går alle sammen! Det var hyggelig som alltid.
Kanskje festkomiteen kunne vurdere et annet lokale neste år? Det var veldig varmt der oppe vi satt, og utrolig mye støy fra resten av restauranten slik at det var vanskelig å snakke samme, eller høre hva andre sa. (Bare et innspill)

Ellers ble det som vanlig litt for mye av det gode og en heller laber morgen for min del. Enda godt det ikke var så mye viktig som skulle skje......

Takk for hyggelig kveld, om enn kort for min del. Var veldig koselig å se alle igjen.

Makan! Klagde deg gjennom fiskerettene, og når kjøttretten kom, ja da stakk du! Sa jeg makan? Er det rart jeg drikker??

Tok han med seg elefanten før desserten???`:8::drunk:

Svinepelsen hadde jo latt elefnaten være alene hjemme med mamma mia. Regner med han var temmelig traumatisert når pappa kom hjem ja. Lurer på hvordan dette måtte kompenseres??:stir

Svinepelsen hadde jo latt elefnaten være alene hjemme med mamma mia. Regner med han var temmelig traumatisert når pappa kom hjem ja. Lurer på hvordan dette måtte kompenseres??:stir

Så elefnatens planer om å kuppe årsmøtet ble altså ikke noe av?

Makan!

Må si meg enig med Bizflyer om lokalet. Jada, det er sentralt og greit, men mørkt, trangt og dårlig akustikk. Jeg har ikke noe(n) alternativer, men et eller annet i nærheten, kanskje med noen mindre bord også? Uansett er det ikke mulig å høre/snakke med mer enn to naboer på hver side, så det spiller ingen rolle om hele gjengen sitter på ett eller flere bord.

Personlig tar jeg gjerne også en reduksjon i matstandard (og pris), det er tross alt det sosiale samværet jeg synes bør telle mest, ikke så mye menyen.

Personlig tar jeg gjerne også en reduksjon i matstandard (og pris), det er tross alt det sosiale samværet jeg synes bør telle mest, ikke så mye menyen.
Stemmer for en meny hvor fisk, fugl og annet kjøtt faktisk er stekt. Og utrolig nok blir det gjerne billigere.

Og chambre separé som faktisk har 4 vegger hadde også vært fint og hjulpet mye på støynivået.

Har ikke prøvd det selv, men kan Mahayana være et alternativ?

Det var en elefant der. Eneste måten jeg kunne identifisere elefantens verge på. Hørte jo ikke en puck der inne :)
SQ 777 var også til stor hjelp til å identifisere de andre der inne.

Uansett, syns dette var en hyggelig greie jeg. :)

Igjen vil jeg takke til alle som vippset sin støtte til My Home.
Jeg har fått et signert eksemplar av boka til Bjørn Kjos. Det vil bli trukket ut en vinner av boka, blant alle som bidro. Vinneren vil få boka tilsendt.

Attachments

• F8AE8F50-5A54-447A-B560-48C198F7039A.jpg
    F8AE8F50-5A54-447A-B560-48C198F7039A.jpg
    81.2 KB · Views: 229
  • CCC9D3D0-D28F-4C68-903A-14C1728911E6.jpg
    CCC9D3D0-D28F-4C68-903A-14C1728911E6.jpg
    59 KB · Views: 227
Last edited:
Back