Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00

Da er det vippset ivei penger, men jeg glemte å skrive inn brukernavnet.
Men det er en viss logikk i brukernavn her inne og navnet på innvippsa penger.. :-D

Da er det vippset ivei penger, men jeg glemte å skrive inn brukernavnet.
Men det er en viss logikk i brukernavn her inne og navnet på innvippsa penger.. :-D

Null stress, penger mottatt, og jeg har deg "under kontroll" ;)

Ok, da... så er det betalt.

Men om Elefanten blir med. Trenger han betale full pris når han bare skal ha dessert?

Ok, da... så er det betalt.

Men om Elefanten blir med. Trenger han betale full pris når han bare skal ha dessert?

Jeg spanderer dessert og Japp på Elefanten, så nei, han er trygg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Betalt - og booket hotell! Det er ikke måte på hvor effektiv man blir når man har eksamen i morgen :)

Da har jeg også betalt! Kommer nok litt senere, har et par avtaler som jeg ikke klarer å komme ut av.

Julebord på jobb idag. Har prøvd få gjennomslag for onepiece som kleskode, men det er enda mindre entusiasme for det enn da jeg prøvde få first nattskjorte som antrekk for flyprats treff.

Er virkelig slipsnål med fly det lengste folk tør strekke seg for kleskode til julebordet?

Elgen har verdens beste hjemmeside da www.elg.no

Hvordan løser dere det rent praktisk der nede egentlig? Kjenner alle alle fra før, eller er det nametag ?

Vi har en liten hilserunde på starten :D "Hei jeg heter Cecilie og på forumet heter jeg, originalt nok, Cecilie!"

Bare minner om betalingsmåtene, og husk man er ikke påmeldt før du har betalt eller av en eller annen grunn fått innvilget kreditt ;)

Endelig påmelding gjøres ved å betale 500kr for maten (vi lar kokken bestemme, justert for allergier).

Betaling kan enten gjøres via deltager.no

https://www.deltager.no/julebord_flyprat_2016_15122016

Eller ved og Vippse 500kr til #18641

Frist for påmelding er mandag 12 desember, men betal gjerne innen det. Og det kommer vel som vanlig noen etteranmeldte

Er det noen som ikke får verken deltager.no eller Vipps til og funke, så er det bare ta kontakt

Jobber til kl 20 den dagen og fra 0830 neste dag, skal se om jeg får ordnet litt fri så jeg kan komme

Jeg kommer dessverre ikke i år. Men tradisjonen om lotteri til inntekt til My Home blir allikevel holdt ved like. Jeg er i gang med å samle inn premier som man kan vinne ved loddtrekningen, og har allerede noen flotte godbiter: Bok signert av Bjørn Kjos. Bok signert av Richard Branson (Virgin), gavekort på kr 1.000,- på OSL, signert eksemplar av bøkene "Hvorfor fly flyr", "F35 Ligtening ll" og "Høyt spill om Torp". Det blir flere premier, og hvis noen har noe de ønsker å lodde ut, så er det selvfølgelig bare å ta med.

Imm

Back