Flyprats julebord - Mahayana 3 desember

Sett meg på lista.
Satser på å være ferdig med karantene før den tid og skal sørge for at rykende fersk negativ covid-test eksisterer :)

Jeg skal forsoeke aa komme, men alt avhenger av covid-tiltak m.m. Er paa "kanskje uten prioritet-listen".

Nå stenger vel kanskje restauranten..uansett blir det ikke servert alkohol i Oslo den første uken i desember. Synes vi bør utsette til en dag så fort det blir lettelser i hva vi kan gjøre...

I mellomtiden holder vi avstand, vasker hender og bruker munnbind.

Ja, nå ligger det jo uansett an til at restauranten blir stengt og arrangementet forbudt. Men vi får bare se an. Ingenting er bindene uansett. Så regner med og heller arrangere et nytt julebord på nyåret. Akkurat nå er det jo fuckings umulig å planlegge noe som helst

Last edited:
Ja, nå ligger det jo uansett an til at restauranten blir stengt og arrangementet forbudt. Men vi får bare se an. Ingenting er bindene uansett. Så regner med og heller arrangere et nytt julebord på nyåret. Akkurat nå er det jo fuckings umulig å planlegge noe som helst

Vi får uansett ta en liten Teams versjon da med litt godt drikke i sofaen.

Jeg er også med virtuelt!

Og er også med for real senere når Corona har roet seg litt.

Kunne jo vore artig for oss i Trøndelagen å vere med virtuelt også! Sånn utan at eg har sjekka kalenderen, egentleg. Skulle kanskje vore i Vilnius då, men har store tvil om det.

Som sagt så får vi flytte selve julebordet til en gang i 2021, forhåpentligvis ikke så langt uti

Men det er jo fint å uansett møte spå Teams etc, så da er det bare for noen å ta initiativ, og fikse og organisere....

Jeg kan godt lage et Zoom treff. Det er muligens litt mer kommers og enkelt for dem som ikke er med i et storbolag å bli med på? Samme dag, samme tid

Så PM'er jeg invitasjoner etter hvert som folk blir med

Back