Flyprats Julebord - 5 desember kl18:00 - Mahayana

Da er både lullelene og lekene på plass

d238866a308358ed995acff02180372f.jpg

Tusen hjertelig takk for solid støtte til My Home.
Utrolig fin tradisjon dette. Det passet dessverre Ikke for meg å komme på julebordet denne gang.

Takk igjen!

Attachments

• 74926555_10156476681681160_450257957263769600_o.jpg
    74926555_10156476681681160_450257957263769600_o.jpg
    107.9 KB · Views: 355
Tusen takk for hyggelig lag og nydelig mat ☺️ Ekstra takk til dere som arrangerer og holder ‘hjulene’ i gang på forumet! Storkoste meg, men hører puten rope på meg nå - man skal ikke kimse av jetlag ;-)

Takk for en veldig hyggelig kveld med god mat og godt lag! Hyggelig å treffe gamle og nye kjente. Og utrolig hva man får med seg hjem etter en runde på byen:

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    94.5 KB · Views: 306
Da tenker jeg at hickok og ruby har trådt av siste vaktskift på dette julebordet.
Fantastisk bra og mye fantastisk godt øl på RØØR ble det også :)

Last edited:
Takk for en fin kveld med mange hyggelige mennesker og et flott arrangement. Deilig å nyte god mat i godt lag med 100% fly-fokus.

Tror Mahayana passet bra til formålet og et mer egnet lokale enn Grilleriet hvor vi har vært de siste årene

Takk for hyggelig kveld med både gamle kjente og nye bekjentskaper blant forumistene[emoji3] Sjøflyhavna neste!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for hyggelig kveld med både gamle kjente og nye bekjentskaper blant forumistene[emoji3] Sjøflyhavna neste!

Helt enig Someone. Det var et veldig bra valg. God mat var det også.

Takk for et supert treff i går. Alltid veldig trivelig å møte folket og samtidig få ansikt på noen nye profiler her også.

Takk for hyggelig julebord!

Digg mat, god drikke og godt selskap er undervurdert. Gleder meg allerede til fly&øl i Lillestrøm [emoji16]

Takk for laget. Bra plass og strålende mat! Kan absolutt gjentas neste år.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Ønsker bare å takke alle sammen for et fantastisk julebord!

Det var veldig hyggelig å få ansikter på navnene, selv om jeg ikke huske alle navnene nå. (jeg er elendig til å huske navn og bursdager, og det har jeg fått høre fra søstrene mine).

Fnate og Elefanten var der :) og Cecilie også :)
Og jeg som ikke fikk takket Knut W. for all infoen jeg fikk om den nye B777. Hver gang jeg skulle snakke med han, så var han opptatt.
Jeg får snakke med han under fire øyne neste gang :) Og alle var så stilige kledde.

Og sist men ikke minst. Someone som gjorde en fantastisk jobb, og det var veldig god mat der!

Tusen takk :) :)

Back