• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00

God morgen :-)
Betalt pr. vipps, deltar og geder meg!

PS - har "mistet" mailen med info/betaling om "årsmedlemskap" til forumet, er det kr. 100,-? Kan det betales til samme vipps konto? Ev. kan "noen" sende meg mailen på nytt?

Jeg kommer dessverre ikke i år. Men tradisjonen om lotteri til inntekt til My Home blir allikevel holdt ved like. Jeg er i gang med å samle inn premier som man kan vinne ved loddtrekningen, og har allerede noen flotte godbiter: Bok signert av Bjørn Kjos. Bok signert av Richard Branson (Virgin), gavekort på kr 1.000,- på OSL, signert eksemplar av bøkene "Hvorfor fly flyr", "F35 Ligtening ll" og "Høyt spill om Torp". Det blir flere premier, og hvis noen har noe de ønsker å lodde ut, så er det selvfølgelig bare å ta med.

Imm

Jeg har lidt flyrelateret merchandise liggende, som jeg kan tage med. Ikke alverden, men et par tre små præmier kan det vel blive til.

Er det mulig å betale for julebordet i 2016 og ikke 2015 som er eneste tilgjengelige valg på nettsiden?

Crap! Hadde tenkt å melde meg på i dag. Sent, men innafor fristen. Men jeg må jobbe til kl. 19 på torsdag, så kan tidligst være i tigerstaden 19:45'ish.

Middag er m.a.o uaktuelt, men om det er en mulighet til å møte gjengen for en pils eller tre torsdag kveld vurderer jeg å sette meg på toget etter endt arbeidsdag.

Crap! Hadde tenkt å melde meg på i dag. Sent, men innafor fristen. Men jeg må jobbe til kl. 19 på torsdag, så kan tidligst være i tigerstaden 19:45'ish.

Middag er m.a.o uaktuelt, men om det er en mulighet til å møte gjengen for en pils eller tre torsdag kveld vurderer jeg å sette meg på toget etter endt arbeidsdag.

Ikke noe problem, er et par andre som bare er innmeldt til "nachspielet"

Ellers så har foreningen sitt årsmøte samme sted fra 17:30, så både dørene og baren åpner da.

Skulle det også komme noen etternølere som etter frister fortsatt ønsker være med, så skal vi alltid finne en løsning [emoji6]

Lader opp til julebordet hos NSB. Får håpe det ikke blir så mye børst at man blir plassert her på veien hjem i kveld.

52dfd7ff2af77d26777cd6f6ba909133.jpg

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Back