Flyprats julebord 8 desember - Oslo

Søren, jeg som hadde begynt på en spilleliste som jeg kalte "Sommeren med Helmut Lotti, vol. 7"

Har jeg først fått storebroren min til julebordet bør jeg vel stille jeg også…vippset og klar!

Egentlig ikke, men man skal jo på en restaurant, så litt dannelse i klesveien bør det jo være ;)

Sist gang vi hadde Flyprat-julebord så satt i hvertfall jeg i pysjbukse så det kan jo være greit med en liten påminnelse :)

Passasjerlisten er nå sendt avgårde, men det er ennå kun boarding, og vi tar ennå ikke gate closing før vi setter oss. For eventuelle etternølere

Siden noen (meg altså) har litt lenger reisevei så har man gjort unna første etappe på reisen til Julebordet [emoji4]
b134cfcc4e65f5398b46570e1ee3ca36.jpg

Last edited:
Her blir det avreise fra Solkysten i lunsjtider i morgen. Får bare håpe det ikke blir skogbrann i knusktørr skog som lager problemer.

Herregud det er 18 rader med Plus på avgangen min til OSL i morgen. En god dag for Bolaget.

Siden noen (meg altså) har litt lenger reisevei så har man gjort unna første etappe på reisen til Julebordet

Jeg startet reisen på mandag og er nå ferdig med fjerde legg av "reisen til julebordet", BKK - SIN - CPH - SVG - BGO, nå gjenstår bare "sjarmøretappen" - BGO - OSL :)

Last edited:
Det vil bli loddtrekning i dag med fine premier til inntekt for My Home barnehjem, så det er bare å ta med/på seg spanderbuksene.

Da blir det noshow på SK384 i kveld. Gårsdagen ble svært lang og de var ikke ferdig med siste undersøkelse før 20.00 i går kveld. Jeg er i grei form men nokså sliten. Jeg ser heller ikke for meg å dasse rundt i Oslo i 6 timer før julebordet. Sist er nok ikke magen særlig mottakelig for et stort asiatisk måltid, så derfor velger jeg å dra hjem nå for å slappe av. Kjipt, men helsen må gå først.

Back