Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00

Da var iallefall flybillett t/r i boks.....hotell etterhvert. Så et steg nærmere deltagelse :) Regner med jeg går innunder kvoten...:p:D

Re: Flyprats julebord - 15 desember

Sorry sent svar, men ute og flyr:)

Sk351 ned og Sk362 hjem dagen etter.

Hotell ikke booket enda.

Kim

Så var der bestilt flybillet og jeg har sikret at fruen har fri til at tage sig af junior derhjemme. Så flyt mig gerne til bekræftet.

53170032.jpg

:D

Som tradisjonen er så kjører vi også den vanlige nisseleken og de som vil har med seg en liten flyrelatert gave, også finner vi en dertil egnet nisse til og foreta utdelingen.

Er det plass til en utskremt bergenser? Juleflykalas kan definitivt være en verdig avslutning på et års oppdrag i Oslo. Solid tentativ påmelding fra meg selv om jeg ikke kjenner en sjel her inne (det kan jo uansett fort endre seg...).

Tentativt her også. Mye kan skje før den tid med liten tulle i familien, men det er gode muligheter for at det går bra.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Får ikke timeplanen til å gå opp dessverre, så jeg kan strykes fra tentativte tentativ-lista

Vedrørende flyrelatert gave, siden jeg er 100%, noob på FP julebord..

Driver å rydder oss igjennom kjelleren her og da kom det fram et par gode kandidater. En (flyrelatert) dings som er verdt toppen en 100 lapp og en sak til som er en kuriositet, eller mest artig. Aner ikke hvor jeg har fått tak i den, helt klart flyrelatert og hadde jeg fått de har noe anna sted enn et FP julebord hadde jeg vurderet å bli skuffa!

Tror dere ringrever det kan være innafor?!

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Vedrørende flyrelatert gave, siden jeg er 100%, noob på FP julebord..

Driver å rydder oss igjennom kjelleren her og da kom det fram et par gode kandidater. En (flyrelatert) dings som er verdt toppen en 100 lapp og en sak til som er en kuriositet, eller mest artig. Aner ikke hvor jeg har fått tak i den, helt klart flyrelatert og hadde jeg fått de har noe anna sted enn et FP julebord hadde jeg vurderet å bli skuffa!

Tror dere ringrever det kan være innafor?!

Ja, hvorfor ikke

Mulig å skrive seg opp på tentativ? Er i Oslo den 14. så skal forsøke å få utvidet det oppholdet.

Det blir jul på Barbados I år, og ferien starter 14. desember. Det blir da ikke noe julebord på meg i år dessverre.

Back