Flyprats julebord 8 desember - Oslo

Matservering er planlagt fra ca 18:30 forresten

For de som ikke har vært det før så ligger deres chambre separe i 2. etasje, i hjørnet nærmest Stortinget. Bordet står på Espen, hvis man må spørre

Siste rest av Stavanger-delegasjonen er straks på vei over fjellet med fly. Satser på å komme meg til restauranten mellom 1730 og 1800.

Skal noen ta et glass eller to noe sted før julebordet? Sjekket akkurat inn på Christiania Teater

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dessverre er formen min crappy, jeg hadde i det lengste håpet på å delta i kveld - men skjønner nå at det ikke er lurt for meg eller dere :-/

Betalte kr. 550,- på VIPPS 25. nov. så da håper jeg at dere får litt ekstra mat for disse pengene, alternativt om dere ikke blir belastet for "no show" så kanskje arrangør sørger for at My Home tilgodesees?

Kos dere masse i kveld! :-)

Landet akkurat på OSL, 30 minutter sein, så da ryker nok et glass før julebordet. Er meldt i skogen ca kl 18, så da blir det nok rett på restauranten.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Er det noen som går forbi en bokhandel og kan ta med 2 loddbøker? Sånn lapperam river av....?

Ser jeg muligens har Røør'et litt med ETA Nationaltheatret kl 16.50 og så er det oppstart 17.30. Men med tanke på temperatur lurer jeg på om det bærer rett på Mahayanskaja? Det var sjukt kaldt å røre rundt i Lillestrøm. Får se hvor kald jeg er når jeg lander

Nettopp landa på OSL. Et kjapt pitstop innom hotellet med pakkenellikene så er jeg der. Om ca en time 😅

Rakk en øl på Røør, og kommer ned etterpå.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Tusen takk for en super kveld!

Til orientering så ble Kirin-bryggeriet startet av en arendalitt. Ikke meg altså. Men en annen kar fra bygda mi.

Takk for trivelig lag og vel gjennomført fundraising for MyHome, etter dagens utvidelse av WF-flåten med både Dash-8 og E2 så må jeg nok organisere bort litt tullball som bøker for å få akseptabelt parkeringsplass til de
efe06f42a81ef30aaee8483d9b070922.jpg

Back