Flyprats Julebord - 15 november Grilleriet

Jobber med å avklare arbeidsmøter i Oslo enten torsdag 15. eller fredag 16. november, ser 50/50 ut p.t.

I fjor kom jeg rett fra SAW, i år kommer jeg fra BGO - begge deler ansett som utlandet ;) :D

Jeg kommer #skills ;) Ser ut til å bli en W-slynge, BGO-OSL-SVG-OSL-BGO den uken, digg :D

Hei alle. Da er det åpnet for bindende påmelding til julebordet på Grilleriet torsdag 15 november. Selve julebordet starter kl 18, med matservering fra ca klokken 18:30. Dessuten avholdes Foreningen Flyprat sitt årsmøte fra 17:15. I år som tidligere har vi Mezzaninen (2 etasje) for oss selv. Vi lar kokken bestemme menyen, så hva som kommer blir like spennende som oss, med det blir en 3 retters meny som vanlig. Eventuelle allergier meldes fra til Fluxie, som er årets kjøkkenkoordinator.

Pris er 520kr per person og meldes på enten ved å Vippse til #18641 (foretrukket løsning) eller å bruke deltager.no og betale der:

link: https://www.deltager.no/julebord_flyprat_2018_15112018

Betalingsfrist er mandag 12, men vi har alltid plass til etterslengere ;)

NB: Det er også mulig å delta "anonymt" da vi er GDPR compliant, og jeg offentliggjør aldri hvem som har betalt ;)

Last edited:
Vi lar kokken bestemme menyen, så hva som kommer blir like spennende som oss, med det blir en 3 retters meny som vanlig.

En liten endring, men det blir 4 retter i år :)

Betalinger har begynt kommer, men minner forresten de som er påmeldte, at endelig påmelding først er gjeldene når vi mottar betaling, da vi må forhåndsbestille mat når vi er såpass mange

Jeg må melde avbud. Skal på møte i Haugesund den dagen, og da blir det håpløst å komme seg til Oslo i tide.

Husk tradisjonen med gave. Alle som ønsker tar med en liten flyrelatert gave, så skal undertegnede være julenisse i år også.
Ber om at de påmeldte snarest betaler, siden vi snart må melde inn endelig antall til Grilleriet!

Back