Flyprats Julebord - 15 november Grilleriet

Fluxie sender inn bestilling på endelig antall i dag. Men vi klarer alltid skvise inn noen etternølere skulle flere plutselig ha anledning

Kan plutselig kanskje joine likevel, går det an å bare møte opp i så fall, vil det fremdeles være plass/mulig å få bestille en matbit ?

Kan plutselig kanskje joine likevel, går det an å bare møte opp i så fall, vil det fremdeles være plass/mulig å få bestille en matbit ?
Det går nok greit. Skal du ha mat så gi oss melding om dette senest klokken 15 på torsdag.

Thomas

Espen og meg er på Grilleriet fra litt før 17:00. Dersom dere kommer tidligere så skal vi være opp på "Mezzaninen". Bordet står på Thomas Lone!

Ha en flott dag!

Tøft. Vi sees i kveld.

Det blir svært tidlig kvelden på meg, da jeg knapt har vært hjemme de siste ukene, og skal ut igjen i morgen.

Men årsmøte, et par øl, litt mat og en del juging skal bli brillefint

Tøft. Vi sees i kveld.

Det blir svært tidlig kvelden på meg, da jeg knapt har vært hjemme de siste ukene, og skal ut igjen i morgen.

Men årsmøte, et par øl, litt mat og en del juging skal bli brillefint

Jepp, og jeg skal 'tvinge' deg til å akseptere meg på snapchat... ;)

Jeg har et telefonmøte jeg må delta i fra 19.00 til 21.00, så jeg kommer innom på årsmøte og må stikke :(

En hilsen til dere alle.
Dessverre måtte jeg jobbe på Torp International Airport i kveld.

Attachments

• B0B5D357-AD14-4EB4-BD7B-AFD15B65F834.jpg
    B0B5D357-AD14-4EB4-BD7B-AFD15B65F834.jpg
    70.3 KB · Views: 275
God drikke kompenserer litt for at de hadde glemt å steke forretten.

attachment.php

Attachments

• 20181115_184542-756x1008.jpg
    20181115_184542-756x1008.jpg
    96.3 KB · Views: 547
Gammern er safe hjemme. Gikk bra med hjemreise . Sist jeg var i Storgata var 53 år siden, russepub... Dovrehallrn.

Tusen takk for topp møte alle julenisser/nerder...:up:

Back