Bare synd de velger feil destinasjon, jeg ville valgt Tokyo og Shanghai, evt. Bejing.
Sorry aa vaere negativ - men dette har jeg liten tro paa ..... Aa skape et volum som kan holde en 300-seter opptatt 16.7 timer i doegnet hele uka fra et lite marked som det norske .....
Som økonom tillater jeg meg å være skeptisk.
De reklamerer med 2000 kr t/r.
Så for en full maskin Osl-Nyc får de inn 307 000 kroner.
Feel Air skal benytte Airbus A330-200 fly med 307 seter, fordelt på økonomiklasse og en premiumklasse med bedre seter og ekstra benplass.
Antar det er priser som starter på 2000,-, ikke at samtlige seter selges for samme pris. Snittprisen vil med andre ord kunne være en helt annen - akkurat som med hvilket som helst annen lavprisaktør
Hvordan er det med slottider på JFK? Er det realistisk å forvente at det blir avgang midt på dagen fra JFK?
Feel Air skal ta av fra Gardermoen torsdager klokken 16 med ankomst i New York samme kveld klokken 19 lokal tid. Hjemreisen blir søndag kveld klokken 21, og flyet vil lande i Oslo mandag klokken 10.
Takk. Overså det da jeg leste.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.