Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Bare synd de velger feil destinasjon, jeg ville valgt Tokyo og Shanghai, evt. Bejing.
Sorry aa vaere negativ - men dette har jeg liten tro paa ..... Aa skape et volum som kan holde en 300-seter opptatt 16.7 timer i doegnet hele uka fra et lite marked som det norske .....
Som økonom tillater jeg meg å være skeptisk.
De reklamerer med 2000 kr t/r.
Så for en full maskin Osl-Nyc får de inn 307 000 kroner.
Feel Air skal benytte Airbus A330-200 fly med 307 seter, fordelt på økonomiklasse og en premiumklasse med bedre seter og ekstra benplass.
Antar det er priser som starter på 2000,-, ikke at samtlige seter selges for samme pris. Snittprisen vil med andre ord kunne være en helt annen - akkurat som med hvilket som helst annen lavprisaktør
Hvordan er det med slottider på JFK? Er det realistisk å forvente at det blir avgang midt på dagen fra JFK?
Feel Air skal ta av fra Gardermoen torsdager klokken 16 med ankomst i New York samme kveld klokken 19 lokal tid. Hjemreisen blir søndag kveld klokken 21, og flyet vil lande i Oslo mandag klokken 10.
Takk. Overså det da jeg leste.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.