Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00

God morgen :-)
Betalt pr. vipps, deltar og geder meg!

PS - har "mistet" mailen med info/betaling om "årsmedlemskap" til forumet, er det kr. 100,-? Kan det betales til samme vipps konto? Ev. kan "noen" sende meg mailen på nytt?

Jeg kommer dessverre ikke i år. Men tradisjonen om lotteri til inntekt til My Home blir allikevel holdt ved like. Jeg er i gang med å samle inn premier som man kan vinne ved loddtrekningen, og har allerede noen flotte godbiter: Bok signert av Bjørn Kjos. Bok signert av Richard Branson (Virgin), gavekort på kr 1.000,- på OSL, signert eksemplar av bøkene "Hvorfor fly flyr", "F35 Ligtening ll" og "Høyt spill om Torp". Det blir flere premier, og hvis noen har noe de ønsker å lodde ut, så er det selvfølgelig bare å ta med.

Imm

Jeg har lidt flyrelateret merchandise liggende, som jeg kan tage med. Ikke alverden, men et par tre små præmier kan det vel blive til.

Er det mulig å betale for julebordet i 2016 og ikke 2015 som er eneste tilgjengelige valg på nettsiden?

Crap! Hadde tenkt å melde meg på i dag. Sent, men innafor fristen. Men jeg må jobbe til kl. 19 på torsdag, så kan tidligst være i tigerstaden 19:45'ish.

Middag er m.a.o uaktuelt, men om det er en mulighet til å møte gjengen for en pils eller tre torsdag kveld vurderer jeg å sette meg på toget etter endt arbeidsdag.

Crap! Hadde tenkt å melde meg på i dag. Sent, men innafor fristen. Men jeg må jobbe til kl. 19 på torsdag, så kan tidligst være i tigerstaden 19:45'ish.

Middag er m.a.o uaktuelt, men om det er en mulighet til å møte gjengen for en pils eller tre torsdag kveld vurderer jeg å sette meg på toget etter endt arbeidsdag.

Ikke noe problem, er et par andre som bare er innmeldt til "nachspielet"

Ellers så har foreningen sitt årsmøte samme sted fra 17:30, så både dørene og baren åpner da.

Skulle det også komme noen etternølere som etter frister fortsatt ønsker være med, så skal vi alltid finne en løsning [emoji6]

Lader opp til julebordet hos NSB. Får håpe det ikke blir så mye børst at man blir plassert her på veien hjem i kveld.

52dfd7ff2af77d26777cd6f6ba909133.jpg

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Back