Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00

Av de påmeldte til nå vet jeg det er en med skalldyrsallergi, og en eller to med chilli/paprika. Er det andre allergier?

Og nei, at fnate ikke liker grevling er ingen allergi

Av de påmeldte til nå vet jeg det er en med skalldyrsallergi, og en eller to med chilli/paprika. Er det andre allergier?
Jeg høyner med å ta avstand til både skalldyr og chilli. Denslags hører jo uansett ikke hjemme på et julebord.

Og nei, at fnate ikke liker grevling er ingen allergi

Synes dette var litt lite, så legger til hasselnøtter[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg satser på å bli med -- tar gjerne både skalldyr og chili, gjerne i kombinasjon også!

Jeg og LN-JON vurderer å ta oss en tur, kan vi legge inn en tentativ påmelding?
-Og vi spiser mye av det meste! Såfremt det ikke er peanøtter i noe, men regner med det blir stort sett klassisk julemat?
Personlig er jeg veldig glad i fisk og all sjømat hvis det er aktuelt (lutefisk?), ikke sikker på hva Jon foretrekker.

Last edited:
Hei Someone!

Vet ikke om jeg har sagt det, men spiser heller ikke fisk eller skalldyr overhodet.

Maten bør helst si MØ... :)

Kim

Misunner ikke organisator... :)

Iblant kan jeg både se og høre selektivt/dårlig

Allergi er en ting, men jeg har tross alt en 2,5 åring hjemme, så der kjører vi policy: Man trenger ikke spise opp, men man må smake. Kan ikke se noen her skal slippe unna det [emoji12]

Men når man skal på et sted som heter Grilleriet, så går det an og ane hva de serverer.....

Last edited:
Back