Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)
Klinket inn HKG i GO til den nette sum av 2965,-. Kunne like gjerne sittet i lasterommet til den prisen. Nå får en krysse fingrene at godeste LN-RKR og LN-RKS er på plass innen november.
Klinket inn HKG i GO til den nette sum av 2965,-. Kunne like gjerne sittet i lasterommet til den prisen. Nå får en krysse fingrene at godeste LN-RKR og LN-RKS er på plass innen november.
Står spesifikt at passordet sendt ut til EBD ikke kan deles, og at EBD-personen må booke, men kan booke for andre. Den som gjelder ansatte sine "venner" har ikke samme restriksjoner (som f.eks. bjornpilot på Instagram).
Står spesifikt at passordet sendt ut til EBD ikke kan deles, og at EBD-personen må booke, men kan booke for andre. Den som gjelder ansatte sine "venner" har ikke samme restriksjoner (som f.eks. bjornpilot på Instagram).
Fra siden:
"This invitation is strictly personal. It cannot be passed on. But you can buy tickets for others. There are no limits on the number of tickets you can buy."
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)
Tror jammen at jeg skal bestille et par billetter både til HKG og NRT. Tenkte det var en god ide å bruke United poengene mine til å fly til de forskjellige stillehavsøyene.
Kan tro sjefen min kommer til å få sjokk :lol: