SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Med denne kampanjen blir det turer til Riga, Beijing og Hong Kong for 6350dkr. Og får samtidig nok poeng til to innenlandsturer. Kommer også godt igang med ny periode for å beholde Ebg-status.

Tja, det er vel veldig individuelt. I mine øyne er 2x10 timer på økonomi såpass slitsomt at jeg aldri ville giddet uten å oppleve plassen jeg reiste til. Vet heller ikke helt hvordan det blir å komme seg på flyet. Da jeg reiste til Shanghai for noen år siden ble visumet kontrollert på flyplassen i Paris før vi fikk gå ombord i flyet videre. Ser for meg at en returbillett samme dag kan virke noe oppsiktsvekkende. Men for all del, hvis du synes det er gøy å sitte nesten et døgn i et trangt sete og attpåtil betale 3000kr for det så er det jo bare å bestille. Selv ville jeg tatt meg bryet med å ordne visum og fått oppleve noen dager i Beijing.

Tenkte på det du skrev og jeg droppet hele Kina joyride tanken, men takk for rådet.

Ta Tokyo eller Hong Kong så slipper du visum problemartikken [emoji106]

Det var akkurat det jeg gjorde. Det blir en langhelg til Hong Kong i november.
Tok en extra langtur til Tokyo i Januar, men hopper videre samme dagen med destinasjon: SAIPAN :cool:
Brukte 25000 miles fra United kontoen min og $49,- i skatter. Helt perfekt! :fly

Last edited:

"Gjør et kupp i helgen!"
USA & Asia fra 2999,-
Prisen gjelder t/r fra alle byene i Sør-Norge (t.o.m Trondheim)
i perioden 3.11-15.12.2015 - 8.1.-13.3.2016

ser ikke som prisen har blitt oppdatert på hjemmesiden ennda
finner kun 4595 t/r (New York) så dukker vel opp snart vil jeg tro

Avreise den 6.nov
Retur den 8.nov.

Slengte også inn optiontown oppgraderinger mellom Arlanda og Hong Kong. Hvorfor ikke :D

Er på samme flygning. Blir kamp om OT her forstår jeg :crowded

Gjør et kupp i helgen II
Stavanger - Houston fra 9999,-
Reiseperiode: 25 mai - 31 august

Gjør et kupp i helgen II

Da ble det TRD-Stavanger -Housten i august til kr. 10071 i Business Saver og 25 000 EB poeng (med EBD status). Må vel si at det var et godt tilbud!. Men kun 30. min "Connection time" i Stavanger begge veier...::wow::wow:

Tar en i desember. Lurer på hvordan jeg skal "toppe" oppholdet i 117. etasje i Ritz Carlton. :fly
Oi, oi, oi....heldiggrisen! Kan tro du glede deg :D
Er på samme flygning. Blir kamp om OT her forstår jeg :crowded
Stilig! Da ser vi forskjellen på de som gliser fra øre til øre og de med hengeleppe...haha :lol:
Har også inne OT på 964 8/11 så vi får se om noen er heldige da.
Blir spennende! Krysse fingrene for alle! :spin

Gjør et kupp i helgen II

Hmmm...interesting! Takk for tipset!!

Avreise den 6.nov
Retur den 8.nov.

Slengte også inn optiontown oppgraderinger mellom Arlanda og Hong Kong. Hvorfor ikke :D

Jeg er helgen etter! Blah, dårlig koordinering folkens [emoji12] Hvor mye måtte du ut med for OT?

Enda flere tilbud... "
Bestill en langtur til spesialpris i helgen. Tilbudet gjelder vinterreiser til Tokyo, Hongkong, Shanghai, Beijing, Chicago, New York, Washington og San Francisco. Bestill nå i helgen 8.-10. mai. Reis 3. november 2015-16. mars 2016. Begrenset antall plasser 16. desember 2015-7. januar 2016. "

.... litt latterlig at det koster 2.400 kroner å komme seg fra Oslo til Ålesund i jula, bare 600 kroner mer for fly til Japan...

Edit: Finner dog ikke noe til Japan for denne prisen, men skrik ut hvis noen ser noe. For 3.000 kr tar jeg gjerne en langhelg - et av drømmereisemålene.

Last edited:

3000 er kun New York, Washington, Chicago og Beijing, øvrige er fra 4000.

Fikk EVE-OSL-CPH-NRT og retur i Go for 4492. Kampanjeprisen vises ikke i lavpriskalenderen, men dukker opp når man har valgt spesifikke datoer. Det var rimeligere dager enn de jeg plukket, men valgte det som var optimalt i forhold til skolens vinterferie.

Last edited:

Her ble det slått til på Beijing til meget fine 2986 kr t/r fra Bergen. Hvertfall når man som EBB kan få 8000 poeng i tillegg. Vi er 6 stk som snudde oss rundt kjappere en svint. Tror de får bein å gå på disse prisene. Kan umulig være noe å tjene her for SAS. Håper på optiontown :)

Slike priser som dette føler jeg kommer stadig oftere. Var nettopp i San Francisco hvor KLM og Delta tok meg til og fra for 3200 kr. Ser på tur til Miami neste vår og finner priser rundt 3000 kr t/r med BA og AA. Finner stadige priser til New York for rundt 2500 kr t/r. Virker som det er mer blitt regelen enn unntaket for egen del hvertfall.

Last edited:

Måtte ut med 2900,- t/r AES i juli. Det er 65 kroner mindre enn det jeg betalte for å fly til HKG 6-8 november.:headbang

Måtte ut med 2900,- t/r AES i juli. Det er 65 kroner mindre enn det jeg betalte for å fly til HKG 6-8 november.:headbang
Har i flere år prøvd få til en helgetur til Andenes, men når det koster mere enn en tur til Asia eller Nord-amerika så forblir Norge mitt fjerneste ferieland.

Jeg er helgen etter! Blah, dårlig koordinering folkens [emoji12] Hvor mye måtte du ut med for OT?

Ja det var synd....men håper du treffer på noen andre!

OT prisene fra Y til C var €355 fra ARN til HKG
----------------------------€324 fra HKG til ARN

Status
Not open for further replies.
Back