Tja, det er vel veldig individuelt. I mine øyne er 2x10 timer på økonomi såpass slitsomt at jeg aldri ville giddet uten å oppleve plassen jeg reiste til. Vet heller ikke helt hvordan det blir å komme seg på flyet. Da jeg reiste til Shanghai for noen år siden ble visumet kontrollert på flyplassen i Paris før vi fikk gå ombord i flyet videre. Ser for meg at en returbillett samme dag kan virke noe oppsiktsvekkende. Men for all del, hvis du synes det er gøy å sitte nesten et døgn i et trangt sete og attpåtil betale 3000kr for det så er det jo bare å bestille. Selv ville jeg tatt meg bryet med å ordne visum og fått oppleve noen dager i Beijing.
Ta Tokyo eller Hong Kong så slipper du visum problemartikken [emoji106]
Det var akkurat det jeg gjorde. Det blir en langhelg til Hong Kong i november.
Hvilken helg?! [emoji16]
Tar en i desember. Lurer på hvordan jeg skal "toppe" oppholdet i 117. etasje i Ritz Carlton. :flyDet blir en langhelg til Hong Kong i november.
Avreise den 6.nov
Retur den 8.nov.
Slengte også inn optiontown oppgraderinger mellom Arlanda og Hong Kong. Hvorfor ikke![]()
Er på samme flygning. Blir kamp om OT her forstår jeg :crowded
Gjør et kupp i helgen II
Stavanger - Houston fra 9999,-
Reiseperiode: 25 mai - 31 august
Oi, oi, oi....heldiggrisen! Kan tro du glede degTar en i desember. Lurer på hvordan jeg skal "toppe" oppholdet i 117. etasje i Ritz Carlton. :fly
Stilig! Da ser vi forskjellen på de som gliser fra øre til øre og de med hengeleppe...haha :lol:Er på samme flygning. Blir kamp om OT her forstår jeg :crowded
Blir spennende! Krysse fingrene for alle! :spinHar også inne OT på 964 8/11 så vi får se om noen er heldige da.
Gjør et kupp i helgen II
Stavanger - Houston fra 9999,-
Reiseperiode: 25 mai - 31 august
Joda, kan glede meg om jeg klarer toppe den turen, men hvordan i alle dager skal jeg få det til?Oi, oi, oi....heldiggrisen! Kan tro du glede degTar en i desember. Lurer på hvordan jeg skal "toppe" oppholdet i 117. etasje i Ritz Carlton.![]()
Avreise den 6.nov
Retur den 8.nov.
Slengte også inn optiontown oppgraderinger mellom Arlanda og Hong Kong. Hvorfor ikke![]()
Har i flere år prøvd få til en helgetur til Andenes, men når det koster mere enn en tur til Asia eller Nord-amerika så forblir Norge mitt fjerneste ferieland.Måtte ut med 2900,- t/r AES i juli. Det er 65 kroner mindre enn det jeg betalte for å fly til HKG 6-8 november.:headbang
Jeg er helgen etter! Blah, dårlig koordinering folkens [emoji12] Hvor mye måtte du ut med for OT?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.