• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Med denne kampanjen blir det turer til Riga, Beijing og Hong Kong for 6350dkr. Og får samtidig nok poeng til to innenlandsturer. Kommer også godt igang med ny periode for å beholde Ebg-status.

Tja, det er vel veldig individuelt. I mine øyne er 2x10 timer på økonomi såpass slitsomt at jeg aldri ville giddet uten å oppleve plassen jeg reiste til. Vet heller ikke helt hvordan det blir å komme seg på flyet. Da jeg reiste til Shanghai for noen år siden ble visumet kontrollert på flyplassen i Paris før vi fikk gå ombord i flyet videre. Ser for meg at en returbillett samme dag kan virke noe oppsiktsvekkende. Men for all del, hvis du synes det er gøy å sitte nesten et døgn i et trangt sete og attpåtil betale 3000kr for det så er det jo bare å bestille. Selv ville jeg tatt meg bryet med å ordne visum og fått oppleve noen dager i Beijing.

Tenkte på det du skrev og jeg droppet hele Kina joyride tanken, men takk for rådet.

Ta Tokyo eller Hong Kong så slipper du visum problemartikken [emoji106]

Det var akkurat det jeg gjorde. Det blir en langhelg til Hong Kong i november.
Tok en extra langtur til Tokyo i Januar, men hopper videre samme dagen med destinasjon: SAIPAN :cool:
Brukte 25000 miles fra United kontoen min og $49,- i skatter. Helt perfekt! :fly

Last edited:

"Gjør et kupp i helgen!"
USA & Asia fra 2999,-
Prisen gjelder t/r fra alle byene i Sør-Norge (t.o.m Trondheim)
i perioden 3.11-15.12.2015 - 8.1.-13.3.2016

ser ikke som prisen har blitt oppdatert på hjemmesiden ennda
finner kun 4595 t/r (New York) så dukker vel opp snart vil jeg tro

Avreise den 6.nov
Retur den 8.nov.

Slengte også inn optiontown oppgraderinger mellom Arlanda og Hong Kong. Hvorfor ikke :D

Er på samme flygning. Blir kamp om OT her forstår jeg :crowded

Gjør et kupp i helgen II
Stavanger - Houston fra 9999,-
Reiseperiode: 25 mai - 31 august

Gjør et kupp i helgen II

Da ble det TRD-Stavanger -Housten i august til kr. 10071 i Business Saver og 25 000 EB poeng (med EBD status). Må vel si at det var et godt tilbud!. Men kun 30. min "Connection time" i Stavanger begge veier...::wow::wow:

Tar en i desember. Lurer på hvordan jeg skal "toppe" oppholdet i 117. etasje i Ritz Carlton. :fly
Oi, oi, oi....heldiggrisen! Kan tro du glede deg :D
Er på samme flygning. Blir kamp om OT her forstår jeg :crowded
Stilig! Da ser vi forskjellen på de som gliser fra øre til øre og de med hengeleppe...haha :lol:
Har også inne OT på 964 8/11 så vi får se om noen er heldige da.
Blir spennende! Krysse fingrene for alle! :spin

Gjør et kupp i helgen II

Hmmm...interesting! Takk for tipset!!

Avreise den 6.nov
Retur den 8.nov.

Slengte også inn optiontown oppgraderinger mellom Arlanda og Hong Kong. Hvorfor ikke :D

Jeg er helgen etter! Blah, dårlig koordinering folkens [emoji12] Hvor mye måtte du ut med for OT?

Enda flere tilbud... "
Bestill en langtur til spesialpris i helgen. Tilbudet gjelder vinterreiser til Tokyo, Hongkong, Shanghai, Beijing, Chicago, New York, Washington og San Francisco. Bestill nå i helgen 8.-10. mai. Reis 3. november 2015-16. mars 2016. Begrenset antall plasser 16. desember 2015-7. januar 2016. "

.... litt latterlig at det koster 2.400 kroner å komme seg fra Oslo til Ålesund i jula, bare 600 kroner mer for fly til Japan...

Edit: Finner dog ikke noe til Japan for denne prisen, men skrik ut hvis noen ser noe. For 3.000 kr tar jeg gjerne en langhelg - et av drømmereisemålene.

Last edited:

3000 er kun New York, Washington, Chicago og Beijing, øvrige er fra 4000.

Fikk EVE-OSL-CPH-NRT og retur i Go for 4492. Kampanjeprisen vises ikke i lavpriskalenderen, men dukker opp når man har valgt spesifikke datoer. Det var rimeligere dager enn de jeg plukket, men valgte det som var optimalt i forhold til skolens vinterferie.

Last edited:

Her ble det slått til på Beijing til meget fine 2986 kr t/r fra Bergen. Hvertfall når man som EBB kan få 8000 poeng i tillegg. Vi er 6 stk som snudde oss rundt kjappere en svint. Tror de får bein å gå på disse prisene. Kan umulig være noe å tjene her for SAS. Håper på optiontown :)

Slike priser som dette føler jeg kommer stadig oftere. Var nettopp i San Francisco hvor KLM og Delta tok meg til og fra for 3200 kr. Ser på tur til Miami neste vår og finner priser rundt 3000 kr t/r med BA og AA. Finner stadige priser til New York for rundt 2500 kr t/r. Virker som det er mer blitt regelen enn unntaket for egen del hvertfall.

Last edited:

Måtte ut med 2900,- t/r AES i juli. Det er 65 kroner mindre enn det jeg betalte for å fly til HKG 6-8 november.:headbang

Måtte ut med 2900,- t/r AES i juli. Det er 65 kroner mindre enn det jeg betalte for å fly til HKG 6-8 november.:headbang
Har i flere år prøvd få til en helgetur til Andenes, men når det koster mere enn en tur til Asia eller Nord-amerika så forblir Norge mitt fjerneste ferieland.

Jeg er helgen etter! Blah, dårlig koordinering folkens [emoji12] Hvor mye måtte du ut med for OT?

Ja det var synd....men håper du treffer på noen andre!

OT prisene fra Y til C var €355 fra ARN til HKG
----------------------------€324 fra HKG til ARN

Status
Not open for further replies.
Back