Trenger 4 flyvninger for å beholde gullkort
Noen tips eller forslag som er billig så mulig ?
Jeg fikk en tilsvarende mail. Sto første jeg trengte 5 enkeltreiser, men etter jeg meldte meg på, sto det jeg kun trengte 3. Er det noen som vett hva SAS legger i enkeltturer. Er det 5 legs, eller 5 bookinger/PNR?
Ser jeg kan fly SVG-OSL til 448 kr i GO Light, evt SVG-OSL-KRS til 808kr. Da vil det bli noe billigere per leg.
SVG-OSL-SVG-OSL-SVG-OSL til 5x448kr er jo en billig vei til gullkort, men om jeg kun trenger 5 leg, så er det kanskje kjekkere å fly SVG-OSL-KRS-OSL-TRD-SVG til ca samme pris.
Med Mastercardstatus skal du jo få plus for go-pris. Nå ser jeg at jeg kan kjøpe mange billetter for laveste EB-pris, men mange bare i Go. Er det noe nytt de har funnet på?
Aha! De kan vel bare flytte skiltet etter behov! Neida, ok, det tenkte jeg ikke på. Det vil mao si, svært anekdotisk, at det er enda mer folk på Plus enn før.
Det krever at det er ledig i Plus
Har lekt mer med systemet. Der det var f.eks. 10k i go/10k i plus med MC, er det 10/15, begge merka som laveste bonuspris, så her har det skjedd noe.
Med andre ord lever de ikke opp til det kortet skal gi: "Bestill reise og dra nytte av fordelene i en høyere serviceklasse for både deg og dine medpassasjerer. Du reiser i SAS Plus Bonus eller SAS Business Bonus, men betaler kun for SAS Go Bonus og får adgang til Fast Track og SAS lounger på reiser."
Jeg er på nivå ubegrenset i hele verden...
SAS Eurobonus har et tilbud med opptjening av statuspoeng ved leie av bil hos Hertz. Det har jeg ikke sett tidligere.
https://www.sas.no/reservere/bilutl...&sfmc_mg=5b343209-3d72-4a89-9e44-50cc64007efd
Barn betaler bare skatter og avgifter på reiser fra 15. juli.
Heldiggris.. Hos oss betaler barna ingen pokkers ting.. Alt går av vår konto.