• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Hahaha, jeg fikk i hvertfall booket tur i vinterferien neste år for 3 pers!

Tokyo here we come! :) :)

Meeeget overkommelige 8800,- totalt... :)

Kim

Klinket inn HKG i GO til den nette sum av 2965,-. Kunne like gjerne sittet i lasterommet til den prisen. Nå får en krysse fingrene at godeste LN-RKR og LN-RKS er på plass innen november.

Klinket inn HKG i GO til den nette sum av 2965,-. Kunne like gjerne sittet i lasterommet til den prisen. Nå får en krysse fingrene at godeste LN-RKR og LN-RKS er på plass innen november.

Krysser fingrene for ny 330 Enhanced, OttoL!

Flott kampanje, da var både gullkort-fornyelse og 30k challenge i boks :D Samt noen fine turer til Asia og USA.

Langhelg i Beijing er booket for 5200 kr for to pers.

Da er det booket langhelg i San Francisco til 3.000-, per person. Pokker dette blir GØY :D

Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Ligger ute på den åpne instagramprofilen til bjornpilot som er SAS-kaptein, så skal ikke være noe problem det.

Er vel også flere andre som har fått tilsendt linken og passordet, så kan vanskelig forestille meg at dette er noe problem.

Kim

Jada, ikke noe problem :)

Vennskap har fått en noget utvidet betydning hos SAS ;)

Står spesifikt at passordet sendt ut til EBD ikke kan deles, og at EBD-personen må booke, men kan booke for andre. Den som gjelder ansatte sine "venner" har ikke samme restriksjoner (som f.eks. bjornpilot på Instagram).

Står spesifikt at passordet sendt ut til EBD ikke kan deles, og at EBD-personen må booke, men kan booke for andre. Den som gjelder ansatte sine "venner" har ikke samme restriksjoner (som f.eks. bjornpilot på Instagram).

Det står ikke noe om det i mailen jeg fikk hvertfall..

"To pass on this offer, just mail your family and friends the link and campaign code below:"

Det står ikke noe om det i mailen jeg fikk hvertfall..
Fra siden:
"This invitation is strictly personal. It cannot be passed on. But you can buy tickets for others. There are no limits on the number of tickets you can buy."

Nice. 5820 kr for 2 personer tur-retur Hong Kong. Avreise torsdag, retur søndag - blir 50 episke timer i HKG!

I tillegg masse bonuspoeng = tur-retur innenriks i Norge = i snitt en pris på 1500 tur/retur. Dvs. i "teorien" så betalte vi < 3000 kroner. LOL :D :D :D

Tror jammen at jeg skal bestille et par billetter både til HKG og NRT. Tenkte det var en god ide å bruke United poengene mine til å fly til de forskjellige stillehavsøyene.
Kan tro sjefen min kommer til å få sjokk :lol:

Dårlige innenrikspriser med VIP go synes jeg.. 699 kr til Kristiansand, var 499,- for to uker siden..

Til slutt ble det følgende fra begynnelsen av november til midten av desember:

Hong Kong
San Francisco
Tokyo.

Lenge leve dette salget. Bare å gjøre klar kortet til Optiontown fremover :) Haha.

Status
Not open for further replies.
Back