SAS tilbudstråd 2017 (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2017 (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud)

Samtidig, på en kortdistanse innen Europa er alle seter omtrent like dårlige så lenge man ikke flyr plus og kan velge seter helt foran. Fløy selv OSL-BGO i dag med billetter bestilt før jeg fikk "opprykk" og gadd inne en gang bry meg om å "fikse" dette før jeg sjekket in. Endte på 19F, men om jeg hadde fått 9F (første rad etter plus) eller 24F hadde jo vært ett fett

Ja da, ikke noe "Big deal". Ordner seg sikkert. Men når jeg reiser med kjerringa pleier jeg å booke A+C eller D+F. Og med mindre flyet er stappfullt pleier det å gå bra med ledig midtsete. Egentlig mer bekymret for manglende fasttrack en fredag ettermiddag. Går selvfølgelig å ordne det i skranken om det ikke er kø. First World problems...

Grunn til å håpe på en friends and family eller lignende kampanje i den nære fremtid? Ser da var noe rundt starten av oktober i fjor!

Grunn til å håpe på en friends and family eller lignende kampanje i den nære fremtid? Ser da var noe rundt starten av oktober i fjor!

Har selv ventet på dette lenge nå. Hadde virkelig gjort seg!

Håper det blir noe snadder på Now Or Never i kveld. :)

Dagens Now or Never fra OSL
HAM og MUC 399 og HEL, AGP og BRU til 499.

Det skal være 30% rabatt på bonusreiser både i Pluss og Go innenlands i Norge, Sverige og Danmark. Men ikke mellom landene? Ikke greit å sjekke da linken for booking ikke fungerer og via vanlig link for bonusreiser får man kun opp full pris.

Må bookes innen 23/10 om SAS IT får tilbudet til å fungere.
Skal gjelde reiser ut februar.

Innenlandsreiser kan vel vanskelig oppfattes som mellom landene...

Etter utrolig mye kål frem og tilbake på SAS sine nye nettsider greide jeg omsider å booke en helgetur til Tromsø med 30% rabatt. Tror det måtte en 5-6 forsøk til, og det det skyldtes ikke BARE mine pølsefingre...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror det er Friends & Family på gang. Sjekk ut naboforumet.

Tror det er Friends & Family på gang. Sjekk ut naboforumet

Er det noe mer nytt om F&F ? Er det ute i Norge nå, og er det mulig å få et passord som funker ?

Tror det er Friends & Family på gang. Sjekk ut naboforumet

Er det noe mer nytt om F&F ? Er det ute i Norge nå, og er det mulig å få et passord som funker ?

Passordet virker nok til helgen. Virket som det var noen som aktiverte tilbudet litt vel tidlig.

Hvor ble det av SAS Now or never tilbudene idag ? De var der rett etter 18, men ved 20 tiden var de ikke lenger, og heller ikke på sas.se og sas.dk. Egentlig ikke så interessante tilbud, men hvorfor forsvant de før tiden, kl. 24 ?

SAS har det for tiden med å trekke tilbake tilbud...

Kveldens Now or never

Oslo – Bergen: fra kr 499,- hver vei
Oslo – Molde: fra kr 499,- hver vei
Oslo – Trondheim: fra kr 499,- hver vei
Oslo – Stavanger: fra kr 499,- hver vei
Oslo – Stockholm: fra kr 599,- hver vei
Oslo – København: fra kr 499,- hver vei
Oslo – Aalborg: fra kr 499,- hver vei
Oslo – Aalesund: fra kr 499,- hver vei

20-30% poengrabatt for alle regioner og klasser i januar-mars for EBG og EBD.

Må bestilles senest 27. november.

Til Asia SAS business står det 80000 poeng mot normalt 100.000 t/r. Er det slik at man for disse poengene får businessklassbilletten? (foruten skatter og avgifter) Jeg trodde at det generelt var 50k (en vei) og 100 k (t/r) på en slik måte at en allerede måtte ha en economybillett og at dette var prisen man måtte betale i poeng for oppgradering?
Hva er forskjellen i poeng man bruker for å booke business fra schratch fremfor en economy til bis upgrade på langdistanse? Lurer også på hva som er realistisk å få business til om man byr på auksjon.
Hva er liksom «minimum« om man bare er basic medlem? Er f.eks 30k eurobonuspoeng realistisk å få en buisness upgrade til Japan en vei på auksjon? Eller kan det funke med mindre poeng også?

Last edited:

Til Asia SAS business står det 80000 poeng mot normalt 100.000 t/r. Er det slik at man for disse poengene får businessklassbilletten? (foruten skatter og avgifter) Jeg trodde at det generelt var 50k (en vei) og 100 k (t/r) på en slik måte at en allerede måtte ha en economybillett og at dette var prisen man måtte betale i poeng for oppgradering?
Hva er forskjellen i poeng man bruker for å booke business fra schratch fremfor en economy til bis upgrade på langdistanse? Lurer også på hva som er realistisk å få business til om man byr på auksjon.
Hva er liksom «minimum« om man bare er basic medlem? Er f.eks 30k eurobonuspoeng realistisk å få en buisness upgrade til Japan en vei på auksjon? Eller kan det funke med mindre poeng også?
Miminum pris for bud for oppgradering økonomi-biz på IC er 38.185 og maks setter de ved 100.000 poeng. Og det er altså kun for IC-flighten, ikke for flighten til Stockholh eller Køben hvor du fortsatt må fly økonomi.

Det er altså langt billigere å kjøpe bonustur på Biz med en gang, du får beste klasse på alle flighter, du er sikker på å faktisk få klassen og du får bookingen godkjent så tidlig at du har tid til å velge et bra sete.

For flighter til og fra Japan er det ikke lov å by på oppgradering, som sees på som pengespill som er strengt regulert i Japan. Husker ikke hva fast pris på oppgraderingen er der, men tror det er 60.000 poeng. Ja, over 50.000 poeng.

Last edited:

For dem med høyeste nivå på Flypremium er dette en skikkelig god mulighet da det lar sig kombinere!

Får opp USA i business for 48.000 poeng t.o.r. her, uvanligt god tilgjenglighet og på de få datoer jeg sjekket.

Status
Not open for further replies.
Back