Re: SAS tilbudstråd 2017 (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud)
Ja da, ikke noe "Big deal". Ordner seg sikkert. Men når jeg reiser med kjerringa pleier jeg å booke A+C eller D+F. Og med mindre flyet er stappfullt pleier det å gå bra med ledig midtsete. Egentlig mer bekymret for manglende fasttrack en fredag ettermiddag. Går selvfølgelig å ordne det i skranken om det ikke er kø. First World problems...
Samtidig, på en kortdistanse innen Europa er alle seter omtrent like dårlige så lenge man ikke flyr plus og kan velge seter helt foran. Fløy selv OSL-BGO i dag med billetter bestilt før jeg fikk "opprykk" og gadd inne en gang bry meg om å "fikse" dette før jeg sjekket in. Endte på 19F, men om jeg hadde fått 9F (første rad etter plus) eller 24F hadde jo vært ett fett
Ja da, ikke noe "Big deal". Ordner seg sikkert. Men når jeg reiser med kjerringa pleier jeg å booke A+C eller D+F. Og med mindre flyet er stappfullt pleier det å gå bra med ledig midtsete. Egentlig mer bekymret for manglende fasttrack en fredag ettermiddag. Går selvfølgelig å ordne det i skranken om det ikke er kø. First World problems...