SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Håper det kommer noe knask i julekalenderen, som f.eks 10.000 poeng for å bytte til Fjordkraft. Går uhorvelig sent med opptjening av bonuspoeng her. Jeg har bare 9000 poeng. :( Skjønner ikke helt hvordan folk klarer å opptjene flere hundre tusen poeng, med mindre en da reiser med jobben, og flyr business.

Var ingen julekalender i fjor så tror nok ikke det kommer i år heller

Og angående opptjening av poeng, jeg tjener vel over 50.000 poeng i året bare på ymse kredittkort. Også kommer Trumfbonus oppå dette. Så man trenger ikke fly noe som helst for og tjene brukbart med poeng

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skjønner ikke helt hvordan folk klarer å opptjene flere hundre tusen poeng, med mindre en da reiser med jobben, og flyr business.
Jeg har 750 poeng på flyginger med SAS siste 12 mnd, men 50.000 poeng via kredittkort og annen handel (eks. Trumf).

Last edited:

Jeg har vanlig Diners club men jeg skjønner det skal gi 15 poeng per hundrelapp om man kombinerer med eurobonus. Det som dog var litt snodig er at man visstnok ikke lenger kan søke om Diners sas eurobonus.
http://www.dinersclub.no/privat/vare-kort/sammenligne-kort/inngar/
På SAS sin "opptjene poeng" side er heller ikke Diners nevnt. :-S
Er det slutt på det mon tro?

Last edited:

Har et par spørsmål vedrørende SAS Eurobonus. For et par dager siden feiret SAS 70 år med å ha tur/retur Chicago i februar til 30 000 bonus poeng for 2 stk. Skulle booke, men glemte det.

Spørsmålet mitt er, hvor ofte har SAS slike kampanjetilbud? Og tror dere jeg vil få mulighet til å booke en slik tur i februar igjen?
Chicago eller New York i februar er ikke mye å hige etter. Det er en grunn til at det er god plass på flyene dit i den perioden og at SAS har bonustilbud dit hvert år. Du må nesten regne med at de er ferdige med kampanjene for februar 2017 og eventuelt satse på februar 2018.... eller velge en bedre sesong.

Går uhorvelig sent med opptjening av bonuspoeng her. Jeg har bare 9000 poeng. Skjønner ikke helt hvordan folk klarer å opptjene flere hundre tusen poeng, med mindre en da reiser med jobben, og flyr business.
Flyr ikke business eller jobb, men klarer likevel fly inn ca. 60k eurobonuspoeng i året. Får i tillegg enda mer inn på kortbruk og på diverse ordninger med "dobbel dip". Jeg bruker nesten aldri penger uten at det blir poeng ut av det. I det siste har jeg riktignok begynt å ta Trumfbonus ut som penger da jeg ikke klarer bruke opp eurobonuspoengene.

Bare å gi beskjed om du trenger hjelp. :sarc
Klarer man treffe bunnen for vanlig kjøp av billett så koster det ofte ikke så altfor mye mere enn avgiftene som man må betale selv ved bonustilbud. Så jeg bruker nå mest poeng på oppgradering ved IC-flighter, men har jo tidligere klart bestille 10 bonusturer på ett år.

Har mange turer til gode i flere allianser, men trenger ingen hjelp. :cool:

Aj, aj, aj... Nå får jeg bare feilmeldinger på SAS' nettsider.

Ingen tilgjengelig pris funnet for det fly og/eller kabinklasse som du har valgt. Vennligst søk igjen og velg annen kabinklasse og/eller annet fly. (5685 - 2201)

Og hvis jeg prøver å dele opp reisen i to enveisbilletter (innenriks, Norge) så går prisen opp med 400 kr. Okaaayyy.

Last edited:

Da ble det førjulstur hjem til Sunnmøre på første plusklasse til en særs levelig pris. Og ikke nok med det som de sier på tv-shop, SAS tok på seg spanderbuksene og rundet 2x600 kr ned til den nette sum av kr 1199! Er ikke det generøst så vet ikke jeg

Tilbake til gamle dagar! (t/tr-prising)

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Nå kom det kampanjepriser på Travel Pass også, 30% rabatt:

Celebrating 70 years - Travel Pass Campaign
19SEP16-22SEP16, during 70 hours, all TPI 20 punches domestic Denmark, Norway and Sweden will be decreased to 70% of the current total fare.
Published 19SEP16

Tilbake til gamle dagar! (t/tr-prising)

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Ah, ja, og det var derfor det ikke gikk an å bestille GO ut og Plus hjem. :D Men da synes jeg i det minste feilmeldingen kunne informert om det.:angry:

Så da endte jeg opp med å bestille ungdomsbillett på WF.no i stedet.

Ah, ja, og det var derfor det ikke gikk an å bestille GO ut og Plus hjem. :D Men da synes jeg i det minste feilmeldingen kunne informert om det.:angry:

Så da endte jeg opp med å bestille ungdomsbillett på WF.no i stedet.
Jeg må stadig bestille turer med SAS via Widerøe da SAS ikke kalrer selge dem selv. Problemet er at man da ikke kan endre sete på sas.no.

Ikke før sa man jul så er Eurobonuspoeng avtalen med få 10.000 poeng ved å bytte til Fjordkraft tilbake! Den startet i går og gjelder bare til i morgen. :
http://www.fjordkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen-kampanje/
Det lønnet seg å vente. Det geniale er at dette blir midt i reisetider for min del og såvidt jeg vet bruker man ikke strøm når man reiser. :) Jeg registrerte meg nå. Hvor lang tid går det før poengene er på konto mon tro? Synd det ikke kom en tidligere i september mens det var den fantastiske fra 18.000 eurobonuspoeng på langdistansedealen, men dette var vel nøye planlagt hehe.

Last edited:

Now or never:

Oslo - t/r fra
BEIJING 2499,-
HONGKONG 2899,-
SHANGHAI 2499,-
TOKYO 2999,-

Tokyo er jo en fantastisk pris, selv om alle er veldig bra.

PS: Finner ikke billettene enda så kan se ut som de faktisk venter til kl 18 idag :D

Last edited:

Now or never:

Oslo - t/r fra
BEIJING 2499,-
HONGKONG 2899,-
SHANGHAI 2499,-
TOKYO 2999,-

Tokyo er jo en fantastisk pris, selv om alle er veldig bra.
God tilgjengelighet for Beijing og Shanghai. Februar er for tidlig for begge, men det er fortsatt fint i Shanghai i november. Har truffet på 20 grader og kirsebærblomstring i Tokyo i slutten av februar, men det er ikke normen.

Planlegger bryllupsreise til USA i august 2017 en gang, når pleier det å komme tilbud som omfatter reiseperioden midten av august og utover?

Planlegger bryllupsreise til USA i august 2017 en gang, når pleier det å komme tilbud som omfatter reiseperioden midten av august og utover?
Tilbud på reiser til USA i august? Aldri.

Selv om vi snakker månedskifte august/september?

I år var det "Verden Venter" kampanje til USA og Asia. Da var det 23 august som var tidligste dato det var tilbud. I skoleferien+1/2 uker er det som regel ingen tilbud til USA.

Book senest 11/7 2016. Rejseperiode USA: 23/8–10/12 2016 (rejsen skal være afsluttet 15/12). Asien: 26/9–10/12 (rejsen skal være afsluttet 15/12).

Herlig følelse! Har tenkt å reise til Japan på 4. året på rad, men ikke klart å overbevise meg om at jeg burde… Tusen takk til dagens "Now or Never" som sørget for billigere flybilletter til NRT enn samtlige skidestinasjoner i Alpene. Digg, digg, DIGG!!!

Status
Not open for further replies.
Back