SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Og der var det en liten sommerferie i boks. Flybilletter gikk ned fra 15000,- til 5000,- for 4 personer, ikke ille det!

Det kribler virkelig etter å bestille flere langturer med prisene jeg finner, trenger billige langturer til neste opptjeningsperiode. Problemet er at jeg har vært på alle IC destinasjonene SAS flyr til og har vansker med å finne lett tilgjengelige destinasjoner nær disse som jeg ikke også allerede har besøkt. Aaargh... first world problem.

Da var sikkert den dealen gone with the wind for meg. Sånn er det når jeg har vært klistret til United tilbud her og der.... ;)

By the way....
Er det noen som har bestilt en tur til PEK med retur samme dag?
Jeg gidder ikke å dille med visum og det frister med å gjøre denne ruten bare for løye.......og for 3000 spenn, ja...why not :D
Eller er dette totalt galskap?

By the way....
Jeg gidder ikke å dille med visum og det frister med å gjøre denne ruten bare for løye.......og for 3000 spenn, ja...why not :D

Tja, det er vel veldig individuelt. I mine øyne er 2x10 timer på økonomi såpass slitsomt at jeg aldri ville giddet uten å oppleve plassen jeg reiste til. Vet heller ikke helt hvordan det blir å komme seg på flyet. Da jeg reiste til Shanghai for noen år siden ble visumet kontrollert på flyplassen i Paris før vi fikk gå ombord i flyet videre. Ser for meg at en returbillett samme dag kan virke noe oppsiktsvekkende. Men for all del, hvis du synes det er gøy å sitte nesten et døgn i et trangt sete og attpåtil betale 3000kr for det så er det jo bare å bestille. Selv ville jeg tatt meg bryet med å ordne visum og fått oppleve noen dager i Beijing.

By the way....

Ta Tokyo eller Hong Kong så slipper du visum problemartikken [emoji106]

SAS VIP Go -gratis setevalg

Virker som det er gratis å velge seter når en bestiller en go billett gjennom SAS sin vennekampanje. Andre som har erfart det samme? Registrerte mitt UA premier gold nummer (fikk en 3mnd challenge for en stund tilbake) itillegg, men det er vel i utgangspunktet kun SAS plus og EBG/EBD som har rett til gratis setevalg..

ADD: reise i norden

Last edited:

Jeg har alltid fått reservere med Star Alliance Gold, null problem der. Soft-block fungerer også strålende.

Hyggelig med 5 stk t/r BGO-HKG for 14.500...

Last edited:

Awesome deal!
ARN-HKG-ARN bokat för 3034 sek!!

Vennekampanjen har, som vanlige bestillinger, differensiering i pris avhengig av hvor man bestiller fra. Av en eller annen grunn har jeg alltid kommet på den danske vennekampanjesiden ved innlogging fra Norge og således fått priser i DKK. Det får jeg også fra dansk ip-adresse, men relativt billigere priser for nøyaktig samme strekninger - inntil 150 kr. billigere t/r OSL-CPH og vesentlig billigere på langdistanse for samme ruter. WTF? Er det fordi reallønnen i Danmark er marginalt lavere enn Norge at slike forskjeller gjør seg gjeldende?

Hvordan er EB opptjening på FF turer? samme som vanlige turer, eller telles de ikke?

Status
Not open for further replies.
Back