• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Merkelig at Bergen og Stavanger er dyrere enn Kristiansand... Har jeg ikke sett før såvidt jeg kan huske..

Kristiansand har ofte vært priset lavere enn andre innenriksdestinasjoner. I noen tidligere kampanjer har Kristiansand kostet 449,- mot 499,- til for eksempel Bergen.

Er det på det nærmeste bekreftet at A-B-C-D-C-B-A vil være 3 t/r ref. EB-challenge'n som er ute nå ?
Litt greit å vite mht. å up'e challengen et par hakk ;)

Er det på det nærmeste bekreftet at A-B-C-D-C-B-A vil være 3 t/r ref. EB-challenge'n som er ute nå ?
Litt greit å vite mht. å up'e challengen et par hakk ;)

A-B-C-D-C-B-A er 6 flyvninger aka 3 t/r i challengen :)
Kilde: Personlig erfaring og bekreftelse fra gull.no@sas på siste challenge.

Da satser vi på at det går gjennom slik :)

Bonus Challenge 30.000 point UPDATE

Etter og ha fulgt forumet siste uken,har det kommet fram at 6 t/r er det samme som 12 flygninger. Sas sier dette ikke stemmer
Hvem har rett.
Kopi Vedlagt.
...
Du snakker med Linnea
Velkommen til SAS Reisesenter
- hva kan jeg hjelpe med?
Du skrev: hei.

Jeg har fått mail,og godtall bonuschallenge 6t/r og få 30.000 poeng.
Etter som jeg har forstått det,er 6 t/r,det samme som 12 flygninger.
F,ex. En reise : Oslo-Copenhagen, Copenhagen-Berlin, Berlin-Stockholm, Stocholm-Oslo = er det samme som 2 t/r turer (4 flygninger).
Venligst bekreft dette,slike at 12 flygninger (legs) teller som det samme som 6 t/r,for nå skal jeg bestille turer.
Linnea: Nej, det räknas per tur och retur. Så Oslo-Köpenhamn-Berlin-Stockholm-Oslo räknas som en tur och retur.

Sender e-post med chattloggen.

Det samme skjer hver gang. Jeg skjønner godt din bekymring. Jeg hadde samme opplegget men klarte å dra det inn på legs, en del av mine reiser var bestilt envies.

Det samme skjer hver gang. Jeg skjønner godt din bekymring. Jeg hadde samme opplegget men klarte å dra det inn på legs, en del av mine reiser var bestilt envies.

Jeg vet.;) Følger de fleste trådene på forummet,og husker at du fikk legs tellt.
Men hadde jo hvert koselig med en bekreftelse fra sas,slik at ikke de 12 flightene jeg har tenkt å booke nå,blir tottalt borkastet for min del.
Mumm, hjelper vel lite å fortelle sas,om 3 mnd,at noen fikk "flygninger tellt" forige gang dere hadde bonuschallange,hvist jeg sitter der og ikke får det nå.
Skriver jo her,i håp at noen hos SAS faktisk gir et Admin svar:headbang
Og MANGE her inne har jo booket som bare det,siste uken,så dette angår jo en del medlemmer her inne.

Last edited:

Noen som har noen formening om det vil dukke opp "barn reiser """gratis"""-i-sommer-kampanje med SAS? Er ikke det et sikkert vårtegn?

Jeg kan ikke huske noe slikt fra i fjor så ville ikke ventet på det..

Hm, så rart. Da må det ha vært andre "supertilbud" for barn. Sitter og ser på noen reiser sommeren 2014 hvor "Fare" (bucket L og O) for strekningene ARN-TOS-HFT totalt var kr 876 for voksne og kr 258 pr barn. Tenkte at det var så stor forskjell at én av strekningene måtte ha vært 0 for ungene.

Last edited:

Er det noen online søkemotorer som kan vise pris på KRS-OSL-ARN-GOT-CPH t/r? Forsøkte matrix, men ville ikke kalkulere. Hadde vært greit å gjort unna 4 av 6 t/r i Challenge.

Edit: Berg-Hansen viser.

Last edited:

Prøv Helsinki istedenfor, begge via osl/arn.
Mulig det er greiere..

Visning, du søker krs-cph. Det er vel knapt priset annet enn direkte og via osl.
Hel må du via Oslo, og mange ruter går via arn.

Berg-Hansen viste det greit. ca 3700 for KRS-OSL-ARN-GOT-CPH t/r. Si ca 6000 kr for 6 t/r og 34K poeng.

Å kjøpe 30K ekstrapoeng til ordinær pris hos SAS koster 750 euro, altså ca 6300kr, eller ca 4000 kr på de 40% kampanjene de kjører av og til.

Tror jeg dropper MR i denne omgang om regnestykket mitt stemmer.

Kjedelig men antakeligvis helt fornuftig.. Forøvrig kjører de vel 20% og ikke 40% :)

Må si at jeg likte det nye salget til SAS som jeg fikk på e-post for 3 timer siden "to you as a Diamond member and your closest friends" (antar noe lignende kanskje også kom til gull og sølv?). Mye som plutselig ble en del billigere. :)

Må si at jeg likte det nye salget til SAS som jeg fikk på e-post for 3 timer siden "to you as a Diamond member and your closest friends" (antar noe lignende kanskje også kom til gull og sølv?). Mye som plutselig ble en del billigere. :)

Ikke fått noe som EBG ( men sas ser ut til å glemme meg ved alle kule ting! )

Status
Not open for further replies.
Back