SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Merkelig at Bergen og Stavanger er dyrere enn Kristiansand... Har jeg ikke sett før såvidt jeg kan huske..

Kristiansand har ofte vært priset lavere enn andre innenriksdestinasjoner. I noen tidligere kampanjer har Kristiansand kostet 449,- mot 499,- til for eksempel Bergen.

Er det på det nærmeste bekreftet at A-B-C-D-C-B-A vil være 3 t/r ref. EB-challenge'n som er ute nå ?
Litt greit å vite mht. å up'e challengen et par hakk ;)

Er det på det nærmeste bekreftet at A-B-C-D-C-B-A vil være 3 t/r ref. EB-challenge'n som er ute nå ?
Litt greit å vite mht. å up'e challengen et par hakk ;)

A-B-C-D-C-B-A er 6 flyvninger aka 3 t/r i challengen :)
Kilde: Personlig erfaring og bekreftelse fra gull.no@sas på siste challenge.

Da satser vi på at det går gjennom slik :)

Bonus Challenge 30.000 point UPDATE

Etter og ha fulgt forumet siste uken,har det kommet fram at 6 t/r er det samme som 12 flygninger. Sas sier dette ikke stemmer
Hvem har rett.
Kopi Vedlagt.
...
Du snakker med Linnea
Velkommen til SAS Reisesenter
- hva kan jeg hjelpe med?
Du skrev: hei.

Jeg har fått mail,og godtall bonuschallenge 6t/r og få 30.000 poeng.
Etter som jeg har forstått det,er 6 t/r,det samme som 12 flygninger.
F,ex. En reise : Oslo-Copenhagen, Copenhagen-Berlin, Berlin-Stockholm, Stocholm-Oslo = er det samme som 2 t/r turer (4 flygninger).
Venligst bekreft dette,slike at 12 flygninger (legs) teller som det samme som 6 t/r,for nå skal jeg bestille turer.
Linnea: Nej, det räknas per tur och retur. Så Oslo-Köpenhamn-Berlin-Stockholm-Oslo räknas som en tur och retur.

Sender e-post med chattloggen.

Det samme skjer hver gang. Jeg skjønner godt din bekymring. Jeg hadde samme opplegget men klarte å dra det inn på legs, en del av mine reiser var bestilt envies.

Det samme skjer hver gang. Jeg skjønner godt din bekymring. Jeg hadde samme opplegget men klarte å dra det inn på legs, en del av mine reiser var bestilt envies.

Jeg vet.;) Følger de fleste trådene på forummet,og husker at du fikk legs tellt.
Men hadde jo hvert koselig med en bekreftelse fra sas,slik at ikke de 12 flightene jeg har tenkt å booke nå,blir tottalt borkastet for min del.
Mumm, hjelper vel lite å fortelle sas,om 3 mnd,at noen fikk "flygninger tellt" forige gang dere hadde bonuschallange,hvist jeg sitter der og ikke får det nå.
Skriver jo her,i håp at noen hos SAS faktisk gir et Admin svar:headbang
Og MANGE her inne har jo booket som bare det,siste uken,så dette angår jo en del medlemmer her inne.

Last edited:

Noen som har noen formening om det vil dukke opp "barn reiser """gratis"""-i-sommer-kampanje med SAS? Er ikke det et sikkert vårtegn?

Jeg kan ikke huske noe slikt fra i fjor så ville ikke ventet på det..

Hm, så rart. Da må det ha vært andre "supertilbud" for barn. Sitter og ser på noen reiser sommeren 2014 hvor "Fare" (bucket L og O) for strekningene ARN-TOS-HFT totalt var kr 876 for voksne og kr 258 pr barn. Tenkte at det var så stor forskjell at én av strekningene måtte ha vært 0 for ungene.

Last edited:

Er det noen online søkemotorer som kan vise pris på KRS-OSL-ARN-GOT-CPH t/r? Forsøkte matrix, men ville ikke kalkulere. Hadde vært greit å gjort unna 4 av 6 t/r i Challenge.

Edit: Berg-Hansen viser.

Last edited:

Prøv Helsinki istedenfor, begge via osl/arn.
Mulig det er greiere..

Visning, du søker krs-cph. Det er vel knapt priset annet enn direkte og via osl.
Hel må du via Oslo, og mange ruter går via arn.

Berg-Hansen viste det greit. ca 3700 for KRS-OSL-ARN-GOT-CPH t/r. Si ca 6000 kr for 6 t/r og 34K poeng.

Å kjøpe 30K ekstrapoeng til ordinær pris hos SAS koster 750 euro, altså ca 6300kr, eller ca 4000 kr på de 40% kampanjene de kjører av og til.

Tror jeg dropper MR i denne omgang om regnestykket mitt stemmer.

Kjedelig men antakeligvis helt fornuftig.. Forøvrig kjører de vel 20% og ikke 40% :)

Må si at jeg likte det nye salget til SAS som jeg fikk på e-post for 3 timer siden "to you as a Diamond member and your closest friends" (antar noe lignende kanskje også kom til gull og sølv?). Mye som plutselig ble en del billigere. :)

Må si at jeg likte det nye salget til SAS som jeg fikk på e-post for 3 timer siden "to you as a Diamond member and your closest friends" (antar noe lignende kanskje også kom til gull og sølv?). Mye som plutselig ble en del billigere. :)

Ikke fått noe som EBG ( men sas ser ut til å glemme meg ved alle kule ting! )

Status
Not open for further replies.
Back