SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Jeg fikk også den, samme rabatt som den andre friends-and-family man kan få av ansatte.
Uansett ikke akutelt for mine innenriksreiser, som fortsatt er mye billigere med ungdomsrabatt.

Ganske så ok tilbud, ser ut som de er sendt til oss med Diamant.

Finner tur retur Hong Kong for 3000kr fra Haugesund, same pris til Tokyo :D

Ganske så ok tilbud, ser ut som de er sendt til oss med Diamant.

Finner tur retur Hong Kong for 3000kr fra Haugesund, same pris til Tokyo :D
Når jeg søker på Tokyo fra OSL så får jeg ikke opp en eneste flygning i hele 2015... også noe feilmelding.

Noe hyggelige priser i prem eco eller business på langreiser?

Bjornpilot på instagram har lagt ut link til friends og family tilbud på sin konto.

Får man rabatt som ebg også ved oppgradering for poeng eller er det kun ved bestilling av bonusreise?

Kan nokon fortelja meg kvar desse magiske billettane er å finna, og i kva tidsområde? Eit kjapt søk viste meg iallfall nøyaktig 0 forskjell :)

k4IHtWu.png

tneKvBD.png

Det står nederst hvilken periode de forskjellige rutene gjelder. Usa f.eks. var først fra november. Vi har bestilt t/r til Washington DC for ca 5500 for to voksne. :)

Last edited:
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Ble nysgjerrig Cecilie..

Hva i alle dager er det vip.flysas.net for noe? VIP-tilbud? Til hvem?

Kim

Jeg fant "SAS VIP GO" OSL-CPH for en snau hundrelapp under vanlig GO i august (og sikkert fremover). Rimelig nok, men ikke akkurat et massivt tilbud.

Tror ikke det går å bruke lavpriskalenderen, da den oppdateres med standard Go priser med ujevne mellomrom.

Jeg søkte på turer til Dublin fra Bergen og fant til nesten halv pris, VIP Go til rundt 600 mot rundt 1100 for vanlig Go.

Det avhenger av loadfactor. På flighter med loadfactor over en viss grense finner man ingen VIP Go. Funnet en del gode rabatter på Europarutene, liknende det rkvalvaa fant.

Jeg er EBD, og har booket tur/retur HKG med de nye 330 E i november. Pris på 2965-, er meget levelig :)

Heisann!

Jeg er EBD og har vært det siden starten, men har ikke fått noe tilbud... Hva skjer??

Kim

Heisann!

Jeg er EBD og har vært det siden starten, men har ikke fått noe tilbud... Hva skjer??

Kim

Det er et Friends&Family-tilbud, ikke et tilbud til EuroBonus-kunder. Men alle kan benytte seg av det - det ligger lenker ut over alle sosiale medier som man kan bruke.

Det er vel Friends & Family-tilbudet. Men tror ikke det er pågående nå ...

Det er et Friends&Family-tilbud, ikke et tilbud til EuroBonus-kunder. Men alle kan benytte seg av det - det ligger lenker ut over alle sosiale medier som man kan bruke.

Sikker på det?

På min mail står det: "This is an exclusive offer from SAS to you as a Diamond member for you and your closest friends."

Sikker på det?

På min mail står det: "This is an exclusive offer from SAS to you as a Diamond member for you and your closest Flyprat- friends."

*filler*....:p:p:D

Yup, found it. :)

Takk, ble en Tokyo-tur til kr 2900 t/r Trondheim.. :)

Kim

Status
Not open for further replies.
Back