Flyprats Julebord - Oslo Grilleriet Torsdag 27/11 18:30

Betalt med glede - og oppfordre alle til å ta det med en gang før det glemmes :drink :drink :drink
Den som ikke har betalt innen en dag før fristen går ut må spandere en øl på resten :drink :p :p Someone du stiller med liste på når alle har betalt..... :lol:

Betalt. Er allergisk mot reker og skalldyr, men satser på at det ikke byr på noen større problemer lokasjon og sesong tatt i betraktning.

Betalt. Er allergisk mot reker og skalldyr, men satser på at det ikke byr på noen større problemer lokasjon og sesong tatt i betraktning.

Er andre som også er det, så har allerede meldt fra til restauranten så blir ikke skalldyr

Jeg må dessverre melde avbud pga. mega uheldig timing med prosjektavslutning hos en kunde (som dere kjenner veldig godt, hehe).

Laks er forøvrig klassifisert som skalldyr av mange allergikere. Bare nevner det
Allergi mot skalldyr og fisk er 2 helt forskjellige allergier, men noen kan selvsagt ha begge. Skalldyrallergi er ikke allergi mot selve skallet, men mot et protein som muliggjør at dyr gror ekso-skjelett. Man finner det samme proteinet i blekksprut, som tidligere hadde skall og man finner det også i kakkelkaker (for de som vil prøve alternative mat rundtom i verden)

Får forresten av og til spørsmål om ikke egg er skalldyr. ;)

BTW: Betalt for leeeeenge siden...

Minner på betalingsfristen i dag, da jeg må si fra til Grilleriet i dag hvor mange kg laks de må bestille ;)

Da er det bekreftet med restauranten og maten bli servert fra 18:30. Som vanlig tar (de som ønsker) med en liten flyrelatert gave, også finner vi et egnet nisse til og distribuere disse

Før middagen vil Foreningen Flyprat avholde sitt årsmøte, slik at det er mulig og komme fra klokken 17:30 og utover, enten man er medlem eller bare litt tørst

Vel møtt

NB: Det er fortsatt mulig med etterslengere, men send meg da PM

Back