Flyprats Julebord 2015 - BAR Vulkan, Oslo 10 des 18:00

En uke igjen :)

Bare minner om betaling/påmelding. Har fått inn cash fra endel, men noen mangler fremdeles.

Og vi er selvsagt fleksible for eventuelle etteranmeldte. Men send da PM. Også for de som ønsker være anonyme.....

Woooohooooo, klarte å lure meg på et fly tidligere fra Bodø slik at jeg rekker å bli med! :D Hurra! Lander 1625 (istedenfor 1900) og er på julebordet til avtalt tid, betaling kommer om få strakser :)

Gleder meg :) :) :)

En uke igjen :)

Bare minner om betaling/påmelding. Har fått inn cash fra endel, men noen mangler fremdeles.

Og vi er selvsagt fleksible for eventuelle etteranmeldte. Men send da PM. Også for de som ønsker være anonyme.....

Var litt usikker på om jeg likevel kunne bli med. Men det har ordnet seg, og betaling er utført! :-)

Ha det gøy på julebord da folkens! Passet dårlig for meg i år så jeg får heller kaste meg med ved en annen anledning.

Jeg har noen feriedager som må brukes opp før jul... Kanskje den fredagen utpeker seg.

Selv om jeg er mye nærmere Oslo enn på mange å kan jeg ikke komme iår heller.

På flere av de tidligere julebordene har jeg enten hatt auksjon eller utloddning av flyrelaterte gjenstander. Jeg håper å få lov å gjøre dette (diskret) denne gangen også.
Inntektene går til barnehjemmet My Home, som kona og jeg driver i Sierra Leone.

Jeg tar med meg noen fine premier: Bøkene "Hvorfor fly flyr" og "F35 Lightning ll", Flymodeller, en svært eksklusiv matboks, med tilhørende porselen (flyrelatert), og sist men ikke minst: Boka til Bjørn Kjos "Høyt og lavt", signert av forfatteren!

Jeg tar med en loddblokk og sender rundt bordet i løpet av kvelden, så de som vil kjøpe lodd kan gjøre det. Håper det er ok.

På flere av de tidligere julebordene har jeg enten hatt auksjon eller utloddning av flyrelaterte gjenstander. Jeg håper å få lov å gjøre dette (diskret) denne gangen også.
Inntektene går til barnehjemmet My Home, som kona og jeg driver i Sierra Leone.

Jeg tar med meg noen fine premier: Bøkene "Hvorfor fly flyr" og "F35 Lightning ll", Flymodeller, en svært eksklusiv matboks, med tilhørende porselen (flyrelatert), og sist men ikke minst: Boka til Bjørn Kjos "Høyt og lavt", signert av forfatteren!

Jeg tar med en loddblokk og sender rundt bordet i løpet av kvelden, så de som vil kjøpe lodd kan gjøre det. Håper det er ok.

Hvis du klargjør MobilePay og Vipps på telefonen din så trenger ikke folk å ha cash heller for å delta ;)

Blir det noe organisering av sanghefter?

Tror ikke det blir nødvendig, for jeg hørte nettopp at du hadde ytret ønske å underholde oss med solo-sang i år.

Ellers håper jeg maten blir fri for rødbeter og sylteagurker......:stir

Back