Flyprats Julebord 2015 - BAR Vulkan, Oslo 10 des 18:00

Takk for en trivelig kveld. Merker på hodet i dag at jeg er ingen øl hund. Var litt bekymret for formen tidligere i morges. Rart hvor bra det hjelper på med litt frisk vinter eksos.

Nå er det på vei til ENGM for dagens EK flight.

Takk for en flott kveld i går :)

Nå i hvertfall klar til å oppdatere dagens julekalender før lunsj.. ;)

Får vel komme med en oppdatering......kremt.

Kaos ved gate pga overbooket fly med ca 40 pax.
Gikk ombord som første mann med dette.......
7e81712adbfc1de7a874e12de3cf3cb4.jpg

Kult, men ærlig talt, får man virkelig kun en simpel Toblerone som man kan kjøpe på Nille til noen få kroner som sjokolade i First?

Nei, det var bare en liten ting i korgen. Kunne jo ikke bruke Mars, den hadde dekket First. Dessuten er den spist også.

Men, norsk pilot ombord.

4623be49c4ef1c428378af7f1802c3c1.jpg

U lucky bastard ;)

Takk for hyggelig lag i går.
Nå har en kommet seg til OSL. Vell gjennom sikkerhetskontrollen og nå nettopp blitt rant på Seafood bar. Herlighet for noen priser asså.
Men de rekesmørbrødene ropte og skrek på meg. Så jeg ente selvsagt opp med to slike.

Sånn i retrospekt... Someone... neste år kan vi ikke ha grevling buffet. Trenger ikke julemat, bare ikke fritterte koljeboller og tacoskjell med nybesudlet bekkrøye.

Glemte det igår, men har akkurat lidd meg igjennom 6 retter på EIK med all slags grusomme ting. Isen var grei, da.

Last edited:

Håper turen i first var bra! Vet du hvorfor det var overbooket med 40 pax? Hørtes mye ut såfremt de fløy med 773 som oppsatt, og som FR24 sier de gjorde..?!

Utfordringen er og finne egnet lokale, spesielt når man er litt sent ute

:) Jeg tror egentlig alle syntes maten var helt super der vi var. Det var en wine-induced kommentar etter å ha sittet igjennom 5-6 retter på EIK.

Håper turen i first var bra! Vet du hvorfor det var overbooket med 40 pax? Hørtes mye ut såfremt de fløy med 773 som oppsatt, og som FR24 sier de gjorde..?!

Tur i First er alltid bra [emoji847]

40 var nevnt av Purser ombord. Ble aldri bekreftet eller avkreftet. Var et salig kaos ved gate. En kjenning som hadde øko og sølv havnet på biz. Min First BP lå allerede og ventet på meg når jeg kom til gate.

Ved ankomst DXB spurte jeg om det var noen som var gjenstående på Gardermoen.
Hun bekreftet at alle kom med, de hadde blitt "reddet" av et par no-show.

Jeg hadde forøvrig poeng billett kjøpt over tlf på onsdag.

Tur i First er alltid bra [emoji847]

40 var nevnt av Purser ombord. Ble aldri bekreftet eller a. vkreftet. Var et salig kaos ved gate. En kjenning som hadde øko og sølv havnet på biz. Min First BP lå allerede og ventet på meg når jeg kom til gate.

Ved ankomst DXB spurte jeg om det var noen som var gjenstående på Gardermoen.
Hun bekreftet at alle kom med, de hadde blitt "reddet" av et par no-show.

Jeg hadde forøvrig poeng billett kjøpt over tlf på onsdag.

Jeg har sett fly har vært overbooket med 40, men ikke fet. 20-30 er nokså vanlig. Mye mulig at økonomi var overbooket med 40 men at det var en del ledig på biz og first.

Edit: jeg stoler lite på tall jeg hører fra ansatte. Selv fra folk som burde vite riktige tall, oppgis det mye rart.

Last edited:
Hei folkens!

Loddsalget under julebord gikk over all forventning. Jeg har nettopp kommet hjem fra Sierra Leone. Besøket på My Home var en stor glede, og kort sagt så går det veldig bra med barna. Hvis noen er interessert i å se bilder eller høre litt mer om hva dere var med å bidra til, kan dere legge meg til på Facebook. Eller melde dere inn i gruppa My Home - Freetown, Sierra Leone.

Hilsen
Leif Arild Jensen

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    140.4 KB · Views: 100
Back