Flyprats Julebord - Oslo Grilleriet Torsdag 27/11 18:30

Pleier vel å være en blanding av det man måtte finne øverst i skuffen og til dress, men det er nå ikke så veldig formelt

Pleier vel å være en blanding av det man måtte finne øverst i skuffen og til dress, men det er nå ikke så veldig formelt

Det var vel ganske greit oppsummert

Vi har bord oppe på Mezzaninen, og bare vi som sitter der så bør være lett og finne frem

Last edited:
Dette hadde jeg gledet meg til, men må melde avbud. Sjukdom er noe forbanna dritt.
Kos dere og gi oss som må være hjemme et lite referat :-)

Lurte egentlig på om jeg skulle ta Elvis-kostymet som bare har paljetter eller det som også har blinkende LED-lys. Lurer på hvilket av dem som glir best inn i mengden liksom.

Lurte egentlig på om jeg skulle ta Elvis-kostymet som bare har paljetter eller det som også har blinkende LED-lys. Lurer på hvilket av dem som glir best inn i mengden liksom.
Kan du ikke starte med Elvis-kostyme og bytte til F-pysj i løpet av kvelden?

Sitter ombord på SK278 nå, og har 55 min fra landing til Grilleriet, inkl innsjekk på hotellet. Blir jeg uglesett hvis jeg ikke har med gave? Er det frivillig eller "frivillig"? :p

La oss andre på forumet få noen bilder av julebordet utover kvelden og kanskje vi får noen nye opplevelser etterhvert.

Lykke til med julebordet og ikke glem å våre på forumet i morgen tidlig fra 06 og utover morningen :)

Jan

26ba642f385f70f9d495f4d720193d00.jpg

God jul fra en Trønder og en Oppsalgutt

Kjære alle gutter og Cecilie

Tusen takk for en hyggelig kveld, Grilleriet leverte varene og Nissen gjorde en utmerket jobb!

Beklager at jeg snek meg avgårde i det stille... kneet mitt sier liksom fra helt av seg selv nå om dagen, med vondter og verking: 'Nå må du gå hjem Camilla' ! Operasjon i kneet og nytt korsbånd er en tålmodighetsprøve uten like - tar 'bare' et års tid med rehabilitering...

Håper vi sees om ikke altfor lenge!

Ha en super-duper kveld videre, ta en øl for meg og :-))

Camilla

Back