Flyprats Julebord - Oslo Grilleriet Torsdag 27/11 18:30

Er det forresten noen som har noen allergier, så send meg gjerne en PM, så vi kan ta høyde for det når restauranten kommer med menyforslag

Vet det er paprika/chilli allergi her inne, men er det noe mer, så gi beskjed

Lakseallergi!!!!

Filler'n jeg som har spesialbestilt organisk laksefillet fra mørekysten til deg.
De aler opp en egen laks som jeg nå har fulgt med daglige oppdateringer i flere måneder, og det var planlagt sermonielt fiske den 26/11 så den skulle være helt fersk på julebordet.... Så kommer du å sier du er allergisk :drunk:

S

hva er tradisjonen tro etter maten? Samme sted eller ny (bar) location?
De fleste kjenner hverandre? Hva med debutanter ?

hva er tradisjonen tro etter maten? Samme sted eller ny (bar) location?
De fleste kjenner hverandre? Hva med debutanter ?

Enten blir man sittende eller så finner man et nytt vannhull. Nå er vi jo litt mer sentralt enn tidligere så med flere muligheter

Er alltid noen debutanter og det pleier gå bra, ihvertfall har de en tendens til og dukke opp igjen ved senere anledninger

Jeg deltok for første gang i fjor, og kommer igjen i år. Jeg ble ikke vettskremt i allefall! :p

Så kan man jo nevne den helt frivillige tradisjonen med julegaver for debutantene: Tradisjonen tro tar mange med seg en liten gave (størrelsesorden kr. +/- 100-200) pent pakket inn. Julenissen blander pakkene og deler dem ut til de som har tatt med pakker. Typiske gaver har vært fly/reiserelatert, eks. flymodeller, reisebøker, historiebøker, andre gjenstander relatert til reise/fly m.v.

Da er det åpnet for bekreftet påmelding, gjennom og forhåndbetale for maten.

Menyen for dagen blir Kjøkkensjefens 3-retter, og med tanke på at navnet er Grilleriet så er sjansen for at det er noe fra grillen relativt stor

Betalingen foregår gjennom og følge denne linken

https://www.deltager.no/julebord_flyprat_2014_27112014

Drikke er opp til enhver

Vel møtt

Jeg tror jammen jeg hiver meg med!

(Ingen allergier, med mindre det tusler katter rundt i rommet.)

Back