Kom litt for sent på at man burde ta bilder. Maten var god, men de hadde utnyttet veldig lite av plassen på tallerkenen.Kommer det bilder av maten?
Takk for god mat, godt lag og gode skrøner. :fly
Kom litt for sent på at man burde ta bilder. Maten var god, men de hadde utnyttet veldig lite av plassen på tallerkenen.Kommer det bilder av maten?
Jeg ble faktisk "truet" med kniv i det jeg gikk ut fra stasjonen på Gulskogen. En fyr stopper meg og spør om jeg har sett en fyr med bikkje. Jeg svarer nei, og han sier at han tror meg. Før han stikker avgårde og viser kniven sin mens han sier: Du har ikke sett meg. Tulling!
Jeg ble faktisk "truet" med kniv i det jeg gikk ut fra stasjonen på Gulskogen. En fyr stopper meg og spør om jeg har sett en fyr med bikkje. Jeg svarer nei, og han sier at han tror meg. Før han stikker avgårde og viser kniven sin mens han sier: Du har ikke sett meg. Tulling!
Etter jeg ble truet med kniv, så ble enden på visa at mannen ble anmeldt for bæring av kniv på offentlig sted. Man kødder ikke med et skadeskutt SAS EuroBonus medlem.
http://www.dt.no/nyheter/ung-mann-tatt-med-kniv-1.8668193
Nesten status som B kjendis etter å ha blitt omtalt som en av SAS sine beste kunder på nettsiden til Aftenposten, og i lokalavisa for merkelig oppførsel ved Gulskogen![]()
Imm
Drammens Tidene said:– Da politibetjentene sjekket opp mannen viste det seg at han var i besittelse av en kniv. Han ble anmeldt fir dette, sier operasjonsleder Tore Nuven ved Søndre Buskerud politidistrikt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.