Flyprats Julebord - Oslo Grilleriet Torsdag 27/11 18:30

Da var man tilbake hos søster i Østfold.

Takk for et hyggelig julebord! Håper på gjentagelse neste år.

Høydepunktet, matmessig, var definitivt desserten. Selv om den ene delen inneholdt øl :drunk: :p

Da var man videre på Crow Bar med herr Nedrykk og herr Karsk
63a551057d29d9828ed083347294dadd.jpg

35a23d9990ca486fdf5e8e7b1e9e4d12.jpg

Selfie med mine nye NoBose QC26 som jeg fikk på julebordet. Funker fett med Beats in ears. Takk Roberto!!

Takk for en super kveld gutter (og Camilla) Jeg er trygt plassert på flytoget retning Gardermoen. Har tre alarmer på før i morra. Burde gå greit ;)

Jeg ble faktisk "truet" med kniv i det jeg gikk ut fra stasjonen på Gulskogen. En fyr stopper meg og spør om jeg har sett en fyr med bikkje. Jeg svarer nei, og han sier at han tror meg. Før han stikker avgårde og viser kniven sin mens han sier: Du har ikke sett meg. Tulling!

Jeg ble faktisk "truet" med kniv i det jeg gikk ut fra stasjonen på Gulskogen. En fyr stopper meg og spør om jeg har sett en fyr med bikkje. Jeg svarer nei, og han sier at han tror meg. Før han stikker avgårde og viser kniven sin mens han sier: Du har ikke sett meg. Tulling!

Er det er Brann Supporter som aldri kom langt unna Mjøndalen?

Trivelig som alltid, men mangelen på nattbuss på en ukedag gjør at det ble en tidlig kveld, fra students synspunkt.

Tipper det var en fra MPX jeg.

Herremin, jeg leste aldri denne tråden da jeg ikke ville reise til Oslo uten andre planer. Ser jo nå at mens dere koste dere på julebord, så satt jeg og spiste i loungen på hotellet i Folketeateret :p Skulle vært litt mer oppmerksom.

Nesten status som B kjendis etter å ha blitt omtalt som en av SAS sine beste kunder på nettsiden til Aftenposten, og i lokalavisa for merkelig oppførsel ved Gulskogen ;)

Imm

Drammens Tidene said:
– Da politibetjentene sjekket opp mannen viste det seg at han var i besittelse av en kniv. Han ble anmeldt fir dette, sier operasjonsleder Tore Nuven ved Søndre Buskerud politidistrikt.

Hm. Vanligvis hører man at tvilsomme personer er kjenninger av politiet, men i Drammen går de altså litt lengre, og sjekker dem opp?

Hyggelig julemiddag, forresten. Trivelig å endelig ha ansikter å knytte til noen av nick'ene.

Back