Flyprats Julebord: Corona Edition, Zoom 3 desember

Fått koblet til, mekket iPad som webcam og jekket en øl. Bare velstand med andre ord.
4qVxcpw.jpg

553ea8a35014dfe0f3a40a9e102da7f9.jpg

Finnairs Blue Sky signaturdrink (economyklasse med Prosecco) er servert i mitt nye Iittala-glass [emoji1635]

Sent from my iPhone using Tapatalk

BA modeller satt frem i anledning dagens foredrag

Attachments

• fly.jpg
    fly.jpg
    90.4 KB · Views: 255
Tusen tusen takk for solid bidrag til My Home.
Vi mottok tilsammen kr 2.250
Veldig snillt gjort av dere. Takk alle sammen.

Hilsen Leif Arild / Imm

Attachments

• Screenshot_20201203_204505.jpg
    Screenshot_20201203_204505.jpg
    99.8 KB · Views: 233
Dessverre passet det dårlig tidsmessig idag. Det så hyggelig ut av det jeg ser fra bildene. Skål!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tusen tusen takk for solid bidrag til My Home.
Vi mottok tilsammen kr 2.250
Veldig snillt gjort av dere. Takk alle sammen.

Hilsen Leif Arild / Imm

Høres ut som dere hadde det trivelig. Jeg kunne ikke delta dessverre men er det noen mulighet for å vippse litt til My Home?
Mvh Stig. Concorde98.

Beklager brå exit, en innkommende telefonsamtale jeg trodde jeg skulle ta 10-15 min endte med å ta en time. Takk for hyggelig lag. Gøy med litt BA info og bra quiz.

Høres ut som dere hadde det trivelig. Jeg kunne ikke delta dessverre men er det noen mulighet for å vippse litt til My Home?
Mvh Stig. Concorde98.

Jeg fikk heller ikke deltatt. Noen må jo holde flyvninge igang. Hahaha.

Ja, det går ann å støtte My Home med Vipps til 95808930
Eller konto 5081 0793667
My African Aid Organisation
Sommerroveien 1
3225 Sandefjord

Vi har en Facebook gruppe som heter My Home - Freetown, Sierra Leone

Hilsen Leif Arild /imm

Jeg fikk heller ikke deltatt. Noen må jo holde flyvninge igang. Hahaha.

Ja, det går ann å støtte My Home med Vipps til 95808930
Eller konto 5081 0793667
My African Aid Organisation
Sommerroveien 1
3225 Sandefjord

Vi har en Facebook gruppe som heter My Home - Freetown, Sierra Leone

Hilsen Leif Arild /imm

Tusen takk. Da sendte jeg en slant.
Mvh Stig.

Ble en alt for sen hjemkomst på meg også dessverre, men det så ut som dere hadde det gøy! :) Kanskje man har mer hell neste år.

Sender også over noen penger til imm, takk for at du gjør hva du gjør :)

Ble en alt for sen hjemkomst på meg også dessverre, men det så ut som dere hadde det gøy! :) Kanskje man har mer hell neste år.

Sender også over noen penger til imm, takk for at du gjør hva du gjør :)

Vi har det fortsatt gøy!

Takk for invitasjon til julebord, men fikk ikke koblet opp. Travelt idag med ny vaskemaskin til madammen samt juletre også.
(Når Admiralen vil ha juletre må jeg tråkke til med stor stasjonsvogn, betale med kredit kort, montere på fot etter en halvtime med fin justering for at det skal bli rett vinkel 90 grader opp fra alle retninger. Deretter støvsuge bilen godt for treet har allerede begynt å røyte nåler.)
Jeg er ateist og gir fanken i jula, men fruen er barnslig og vil ha jueltre så jeg vet hva som er godt for ekteskapet og trivsel i stua så jeg adlyder med et smil.:(
Deretter blir det god middag med vin og stemning for: When Mama is happy, everybody is Happy.

Eller for å bli satt mere på spissen:

If Mama ain’t happy, nobody ain’t happy. :cry:

Tok noen år å finne ut det der, man er ikke så lur som man ser ut nei.. :8:

Takk for veldig hyggelig digitalt julebord i går kveld. Det var så kjekt å bli litt kjent med dere som en bare har sett gjennom forskjellige nickname på forumet. Neste gang det blir fysisk øl og fly samling skal jeg få deltatt.

Back