Flyprats Julebord: Corona Edition, Zoom 3 desember

Takk for i går. Synes det var hyggelig å treffe noen fjes og høre noen stemmer bak nickene. Men den kahooten synes jeg var passe utfordrende. Særlig fordi det er ganske mange år siden jeg hadde O-fag.

Særlig fordi det er ganske mange år siden jeg hadde O-fag.

For de av oss litt yngre og som aldri har hatt O-fag på skolen, men Samfunnsfag i stedet for, gikk det til pallplass.
Kahoot lønner også hurtighet, kjapp på avtrekkeren og det å følge magefølelsen vant meg en melkerull i en forelesning en gang :colgate:

For de av oss litt yngre og som aldri har hatt O-fag på skolen, men Samfunnsfag i stedet for, gikk det til pallplass.
Kahoot lønner også hurtighet, kjapp på avtrekkeren og det å følge magefølelsen vant meg en melkerull i en forelesning en gang :colgate:

Stemmer at hurtighet også er essensielt. Tror nok en internettlinje som ennå ikke er helt optimal hos oss må ta litt av skylda for at det gikk tregt.

Var en god porsjon flaks involvert i Kahoot-seieren på julebordet også - men litt flaks må man jo ha innimellom.

Gevinsten var et finfint magasin om Pan Am i Norge ført i pennen av Rob Mulder. En fin ekstra julegave som dukket opp i posten på lille julaften og som har blitt bladd mye i siden da [emoji1303]

93b645efd0f35611b4aef817f35f78db.jpg

824d66bc265994a824afd5bc6263745b.jpg

Back