Takk for i går. Synes det var hyggelig å treffe noen fjes og høre noen stemmer bak nickene. Men den kahooten synes jeg var passe utfordrende. Særlig fordi det er ganske mange år siden jeg hadde O-fag.
For de av oss litt yngre og som aldri har hatt O-fag på skolen, men Samfunnsfag i stedet for, gikk det til pallplass.
Kahoot lønner også hurtighet, kjapp på avtrekkeren og det å følge magefølelsen vant meg en melkerull i en forelesning en gang :colgate:
For de av oss litt yngre og som aldri har hatt O-fag på skolen, men Samfunnsfag i stedet for, gikk det til pallplass.
Kahoot lønner også hurtighet, kjapp på avtrekkeren og det å følge magefølelsen vant meg en melkerull i en forelesning en gang :colgate:
Var en god porsjon flaks involvert i Kahoot-seieren på julebordet også - men litt flaks må man jo ha innimellom.
Gevinsten var et finfint magasin om Pan Am i Norge ført i pennen av Rob Mulder. En fin ekstra julegave som dukket opp i posten på lille julaften og som har blitt bladd mye i siden da [emoji1303]