Har Boeing mulighet til å "flytte" testflygere fra andre linjer/produksjoner for å fremskynde leveringen av 787, eller er kapasiteten sprengt allerede?
787 flygere er vel ikke hyllevare for tiden, men var det ikke ganske grei overgang fra 777 utsjekk? Er det en omfattende prosess å bli testflyger?
uten at dette er min ekspertise, så antar jeg ut ifra videoene jeg har sett at det ikke er "bare-bare" å bli testflyger. http://www.youtube.com/watch?v=-s9ynMnPdCQ
Det er ikke bare piloter involvert i dette, men et helt team. De kjører maks kapasitet, men må jo også opprettholde schedule på de andre flytypene. De regner med å være ajour før nyttår.
Jeg tror nok det bliver BKB med Arne Jacobsen…
Omtalt her (post#10): http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=109026 back to status 787eneBle ikke Arne Jacobsen fjernet fra -DYE p.g.a. copyright på bildet?
Det er fortsatt ca 8 maskiner foran i køen, hvis man følger produksjonsrekkefølgen. TUI nummer to med l/n 94 er vel den seneste som har vært i luften ...
Norwegian får Dreamliner i juni
I slutten av juni kan de første Norwegian-passasjerene spenne seg fast i Dreamlineren - som først skal settes inn på selskapets Europa-ruter.
Sitat: vg.no
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.