Status Norwegian Longhaul og deres 787 (ruter m.v.)

Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Oslo - Malaga, 1 august 0700 B787, kr. 659

Wow, kult. Hvor får du slik info?

Noen som veit hvordan seatingen blir når flighten er all-eco? Vil de ha noen fremme i premiumkabinen?

Edit: Ser nå at de faktisk opplyser om det når man bestiller på norwegian.no. Ser ikke ut som det er mulig å sitte i noe annet enn økonomiseksjonen da.

Last edited:

Ledige seter på første flight i dag. Billig helgetur for de som kan hive seg rundt, 4021 med retur mandag. Har de holdt av plasser for media som ikke har blitt brukt?

Eller kun 498,- for utreise i dag, retur i morgen kveld, har fremdeles en billett liggende som gis vekk, betaler bare for navneendring.

Det er vel også kun et tidsspørsmål før første maskin prøveflys nå. Der det er en del hull i lista, men maskinen med linjenummer før 'BKA' har ihvertfall hatt første tur. Har noen fått bekreftelse på registrering/hex-kode?

Ser flere henvendelser om 'EI-LNA' hos tilsynet, så regner med at dette er 'final'. Noe som har hex-kode på denne og de neste?

Er det noe offisiel oversikt på hvilke rutenr/dager DU/DY vil bruke Boeing 787 inn/ut av OSl for crewtrening i sommer? Har seriøse planer om å få tatt meg en tur, men det er greit å hvite hvilken avganger som er tenkt satt opp med B787 i perioden fram imot slutten av August..

Er det noe offisiel oversikt på hvilke rutenr/dager DU/DY vil bruke Boeing 787 inn/ut av OSl for crewtrening i sommer? Har seriøse planer om å få tatt meg en tur, men det er greit å hvite hvilken avganger som er tenkt satt opp med B787 i perioden fram imot slutten av August..

Dette er noe jeg deler. Nå er det vel mulig at jeg får en ANA flyvning snart med en 787 men vil gjerne teste DU/DY sitt dreamlinertilbud. En kort liten svipptur til Playa Del Ingles kanskje dvs si til LPA. Mon tro om ikke de vil fly dit slik i starten men jeg vet dog ikke vil tippe kanskje for mer effektiv trening av personell de har kortere ruter også ala OSL - ARN/CPH/TOS etc:-)

Last edited:

De vil fly 787 fra OSL til AGP, BCN, ALC og LGW i crewtreningsfasen såvidt jeg har hørt.

Status Norwegian Longhaul og deres 787

Ikke tro annet enn at du vil bli tutet øra fulle om dette når programmet er klart. Her har man mulighten for masse ekstra-PR, og det takker DY sjelden nei takk til.

Nor er det første blir levert til DY? Slutten av denne måneden? :)

Status Norwegian Longhaul og deres 787

Hvordan skal DU gjøre med ULDs? Skal de bygge opp en egen pool eller skal de være med i en felles pool?
Regner med 787 også bruker AKE?

Ikke tro annet enn at du vil bli tutet øra fulle om dette når programmet er klart. Her har man mulighten for masse ekstra-PR, og det takker DY sjelden nei takk til.

ekstra-PR takker vel ingen nei til??

Hvordan skal DU gjøre med ULDs? Skal de bygge opp en egen pool eller skal de være med i en felles pool?
Regner med 787 også bruker AKE?

Er felles pool. Unit Pool om jeg husker riktig i farten.

Er vist utsikter for luft under vingene mot slutten av uken:fly

Og den heter fremdeles "Norwegian.com", og ikke bare "Norwegian" som det nå er.

Back