Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Har Boeing mulighet til å "flytte" testflygere fra andre linjer/produksjoner for å fremskynde leveringen av 787, eller er kapasiteten sprengt allerede?
787 flygere er vel ikke hyllevare for tiden, men var det ikke ganske grei overgang fra 777 utsjekk? Er det en omfattende prosess å bli testflyger?
uten at dette er min ekspertise, så antar jeg ut ifra videoene jeg har sett at det ikke er "bare-bare" å bli testflyger. http://www.youtube.com/watch?v=-s9ynMnPdCQ
Det er ikke bare piloter involvert i dette, men et helt team. De kjører maks kapasitet, men må jo også opprettholde schedule på de andre flytypene. De regner med å være ajour før nyttår.
Jeg tror nok det bliver BKB med Arne Jacobsen…
Omtalt her (post#10): http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=109026 back to status 787eneBle ikke Arne Jacobsen fjernet fra -DYE p.g.a. copyright på bildet?
Det er fortsatt ca 8 maskiner foran i køen, hvis man følger produksjonsrekkefølgen. TUI nummer to med l/n 94 er vel den seneste som har vært i luften ...
Norwegian får Dreamliner i juni
I slutten av juni kan de første Norwegian-passasjerene spenne seg fast i Dreamlineren - som først skal settes inn på selskapets Europa-ruter.
Sitat: vg.no
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	