• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Status Norwegian Longhaul og deres 787 (ruter m.v.)

Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Jeg sier meg enig med deg MountainDew, liker den nye halen bedre!
Men synes også det er rart at de ikke har benyttet seg av den nye logoen som nå bare er "Norwegian".
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Syns faktisk at denne nye haledesignet er bedre ja, også en mere lesbar font. Aldri helt skjønt hvorfor ikke flyene blir levert med halehelt påsatt - om man vet hvilken som skal på det aktuelle flyet. Da blir det noe ordentlig gjort og nøyaktig, er jo ikke få ganger en ser deler av folien detter av etter en stund når dette er gjort i Norge. 787'n kledde Norwegian-fargene.
 
Re: Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Syns faktisk at denne nye haledesignet er bedre ja, også en mere lesbar font. Aldri helt skjønt hvorfor ikke flyene blir levert med halehelt påsatt - om man vet hvilken som skal på det aktuelle flyet. Da blir det noe ordentlig gjort og nøyaktig, er jo ikke få ganger en ser deler av folien detter av etter en stund når dette er gjort i Norge. 787'n kledde Norwegian-fargene.

Vil tro de har lakkert nå i stedet for folie. Sikkert derfor vi ser en forenkling i designet. Sier meg forøvrig enig med de som synes dette så bra ut i forhold til 737
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Jeg likte kommetaren til airlinereporter angående fargeskjemaet:

So far this is easily one of the sharpest looking 787 schemes and will be the easiest one to pick out of a line up.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Nå som Boeing har fått grønt lys, er leveringsdato for 787ene fortsatt slutten av juni/tidlig august? Kan det hende at jeg får gleden av å fly 787 4. august? :)
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Det speklures hardt i om den muligens kan ankomme i midten av Juni, men husk at den først skal fly treningsflighter OSL, ARN, CPH, LGW.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Det speklures hardt i om den muligens kan ankomme i midten av Juni, men husk at den først skal fly treningsflighter OSL, ARN, CPH, LGW.

Ikke noe håp om treningsturer til TRD, BGO og SVG?
 
Status Norwegian Longhaul og deres 787

Det ligger inne 340 ut august, gjør det ikke? Spørs om de endrer dette igjen..
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Var vel snakk om treningsturer til Kanariholmene også?

Mulig, men det er vel ikke mye trening å hente på å fly langt.
Det er vel boardin/deboarding og takeoff/landing seqvenser osv man er ute etter.
Dessuten så er vel Kanariholmene i ferd med å bli Spanske, altså snudde ruter.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Kabinbesetning og servicekonseptene må også trenes og testes. Da passer det fint med litt lengre turer.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Men leter vel etter en kombinasjon av lenger og kortere turer for å få trent på hele servicekonseptet samt boarding/deboarding.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Har ikke sett noen bilder, men maskin nr2, LN112, skal nå være ute av produksjonlinjen i følge allthings787-bloggen
 
Back
Top