Status Norwegian Longhaul og deres 787 (ruter m.v.)

Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Jeg sier meg enig med deg MountainDew, liker den nye halen bedre!
Men synes også det er rart at de ikke har benyttet seg av den nye logoen som nå bare er "Norwegian".

Syns faktisk at denne nye haledesignet er bedre ja, også en mere lesbar font. Aldri helt skjønt hvorfor ikke flyene blir levert med halehelt påsatt - om man vet hvilken som skal på det aktuelle flyet. Da blir det noe ordentlig gjort og nøyaktig, er jo ikke få ganger en ser deler av folien detter av etter en stund når dette er gjort i Norge. 787'n kledde Norwegian-fargene.

Re: Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Syns faktisk at denne nye haledesignet er bedre ja, også en mere lesbar font. Aldri helt skjønt hvorfor ikke flyene blir levert med halehelt påsatt - om man vet hvilken som skal på det aktuelle flyet. Da blir det noe ordentlig gjort og nøyaktig, er jo ikke få ganger en ser deler av folien detter av etter en stund når dette er gjort i Norge. 787'n kledde Norwegian-fargene.

Vil tro de har lakkert nå i stedet for folie. Sikkert derfor vi ser en forenkling i designet. Sier meg forøvrig enig med de som synes dette så bra ut i forhold til 737

Jeg likte kommetaren til airlinereporter angående fargeskjemaet:

So far this is easily one of the sharpest looking 787 schemes and will be the easiest one to pick out of a line up.

Nå som Boeing har fått grønt lys, er leveringsdato for 787ene fortsatt slutten av juni/tidlig august? Kan det hende at jeg får gleden av å fly 787 4. august? :)

Det speklures hardt i om den muligens kan ankomme i midten av Juni, men husk at den først skal fly treningsflighter OSL, ARN, CPH, LGW.

Det speklures hardt i om den muligens kan ankomme i midten av Juni, men husk at den først skal fly treningsflighter OSL, ARN, CPH, LGW.

Ikke noe håp om treningsturer til TRD, BGO og SVG?

Status Norwegian Longhaul og deres 787

Det ligger inne 340 ut august, gjør det ikke? Spørs om de endrer dette igjen..

Var vel snakk om treningsturer til Kanariholmene også?

Mulig, men det er vel ikke mye trening å hente på å fly langt.
Det er vel boardin/deboarding og takeoff/landing seqvenser osv man er ute etter.
Dessuten så er vel Kanariholmene i ferd med å bli Spanske, altså snudde ruter.

Kabinbesetning og servicekonseptene må også trenes og testes. Da passer det fint med litt lengre turer.

Men leter vel etter en kombinasjon av lenger og kortere turer for å få trent på hele servicekonseptet samt boarding/deboarding.

Har ikke sett noen bilder, men maskin nr2, LN112, skal nå være ute av produksjonlinjen i følge allthings787-bloggen

Back