Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Syns faktisk at denne nye haledesignet er bedre ja, også en mere lesbar font. Aldri helt skjønt hvorfor ikke flyene blir levert med halehelt påsatt - om man vet hvilken som skal på det aktuelle flyet. Da blir det noe ordentlig gjort og nøyaktig, er jo ikke få ganger en ser deler av folien detter av etter en stund når dette er gjort i Norge. 787'n kledde Norwegian-fargene.
Det kan diskuteres i denne tråden: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=116426Da ble det DU ifra OSL til Florida også. Kjoser'n gitt opp med norske myndigheter, eller har han funnet på noe lurt.
http://www.vg.no/article.php?artid=10109065
So far this is easily one of the sharpest looking 787 schemes and will be the easiest one to pick out of a line up.

Det speklures hardt i om den muligens kan ankomme i midten av Juni, men husk at den først skal fly treningsflighter OSL, ARN, CPH, LGW.
Jeg skal til BKK 6. juli, drømmer enda
..
Var vel snakk om treningsturer til Kanariholmene også?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	