Status Norwegian Longhaul og deres 787 (ruter m.v.)

Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

litt usikker på om det blir begge deler, Men DU bygger sin egen pool, i allefall med ake'r..


Så fire/fem AKEer plassert ved siden av rampkontoret til RFLY i dag. Helt nymalte og med Norwegian-logo. Med det lave nummeret "AKE0051DU" påklistret. Første gang jeg har sett DU-prefix hittil.
Det blir nok til slutt en ren DU-pool, men tipper at det vil være felles i begynnelsen med Unitpool.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

vi har en håndfull nede hos oss til cargo også, så på de i dag.. så det blir nok egen pool ja..
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Slik lages Norwegians nye langdistansefly

http://e24.no/boers-og-finans/slik-lages-norwegians-nye-langdistansefly/20943401

Dette er verdens største bygning målt i volum. Dersom man vil løpe rundt den, er det en real joggetur. Dagens monteringshall ble oppført på 1960-tallet, og huser arbeidet med å sette sammen modellene 747, 767 og 777, samt flaggskipet 787 Dreamliner, som Norwegian fikk sitt første eksemplar av fredag.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Kan se ut som nas ser på -900 om artiklens kilde håller mål

Her er artiklen.
Norwegian low-cost carrier’s CEO says the airline will likely opt for the 787-9 when it looks to expand its new long haul operations.

Read more: Norwegian Air Shuttle NAS 787-9s



Norwegian Air Shuttle (NAS) will likely place an order for 787-9s, the carrier’s CEO Bjorn Klos...
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Her er artiklen.

Hehe. Man må ha en konto for å lese hele artikkelen ;) Den første setningen klarte jeg å lese også.

Men når de gjør feil i første setning og sier "Norwegian's CEO Bjørn Klos" begynner jeg å tvile på kredibiliteten...
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

När DU börjar opperera EI-LNA/LNB på JFK & BKK.

Kommer vi då kunna se flygen på varsin bas som nu, CS-TQY på OSL och CS-TQZ på ARN.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

När DU börjar opperera EI-LNA/LNB på JFK & BKK.

Kommer vi då kunna se flygen på varsin bas som nu, CS-TQY på OSL och CS-TQZ på ARN.

EI-LNA begynner med ARN-JFK 16. aug og det ser ut til at det vil bli ett fly med base OSL og ett med ARN ja.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

När DU börjar opperera EI-LNA/LNB på JFK & BKK.

Kommer vi då kunna se flygen på varsin bas som nu, CS-TQY på OSL och CS-TQZ på ARN.

Nå er det jo slik at så lenge de har to fly og nåværende ruteopplegg, så er den eneste muligheten til å bytte fly når begge går til Bankok fra hhv Oslo og Stockholm på lørdag ettemiddag, dvs i Bankok før retur.
Bankok er den eneste destinasjonen der begge flyene står samtidig, blir vel natt til søndag lokal tid der borte...

Men dette er jo opp till Fleet plan administratorene i DY / NLH
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Nå er det jo slik at så lenge de har to fly og nåværende ruteopplegg, så er den eneste muligheten til å bytte fly når begge går til Bankok fra hhv Oslo og Stockholm på lørdag ettemiddag, dvs i Bankok før retur.
Bankok er den eneste destinasjonen der begge flyene står samtidig, blir vel natt til søndag lokal tid der borte...

Men dette er jo opp till Fleet plan administratorene i DY / NLH

Känns då som att EI-LNA blir kvar på ARN och EI-LNB på OSL
 
Back
Top