Status Norwegian Longhaul og deres 787 (ruter m.v.)

Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Da er nok det nummer to ... den er 10 nummer bak nummer en i produksjonsrekken. Det stemmer med TUI og noen BA'er mellom disse.

Last edited:

Er hangaren til DY på OSL stor nok til å huse en 787?

Da står den i lakkhangaren, ikke lenge til det blr mulig å skille den ut blant de ande 787 som står lagret. Med tanke på fremdriften til Boeing kan det se ut som om ventetiden kan bli litt kortere en først forventet.:D Kanskje kommer den i løpet av mai mon tro?

Med tanke på fremdriften til Boeing kan det se ut som om ventetiden kan bli litt kortere en først forventet.:D Kanskje kommer den i løpet av mai mon tro?

Programmet er i dag tre måneder forsinket. Legg tre måneder til april,så får du omtrentlig leveringstid. Gir FAA grønt lys 1.mai, legg på en måned til. Det er ikke bare DU som skal ha fly gjennom aksepteringsprosessen.

Forventet levering (iflg. rykter) er siste uken i Juli - så får vi se om det holder.

Opprinnelig levering av den første var nå i April, ikke sant? Og da var det snakk om at den skulle fly noen runder med crewtraining osv på kortere ruter. Når de nå endelig får 787`n sin, vil de da bli satt rett inn i bkk/ny-programmet, eller vil de gjennomføre crewtraining på kortere ruter først, til tross for forsinkelsen?

Den må nok gjennom en sertifiseringsperiode først, men tipper vi får en gradvis innfasing. Man må nok ha et antall korte turer for å få folk sjekket ut, men jeg mistenker at det vil gå litt raskere enn opprinnelig planlagt, da det også var en del pr-opplegg planlagt. Disse tipper jeg er tonet noe ned.

547446_10152730867280253_1046318194_n.jpg

37058_10152730867240253_1146766663_n.jpg

537450_10152730867235253_1446902640_n.jpg

Må si at dette faktisk ble ganske pent :D

Er det en annen blåtone på "skyggene" på halen/bilde?

165610114_1f4fc6fdb0_z.jpg

De har gjort om på bildet i alle fall. Er litt amatørmessig spør du meg, og hele bildet er jo gjort om til "pop-art" stil... Det synes jeg du kunne ha spart seg for.

Dette var utrolig flott… Det er et lite stykke norsk luftfartshistorie man ser her..:up:

Overraskende at de har valgt "pop-art med #instagram filter" på halen ja.

Men du verden så flott flyet ser ut. Virkelig fint!

B787 halen synes bedre på B737èren synes jeg...håber de laver det om så 787èrne får 737èrens hale...ja altså bemalingen forstås !!
Hilsen Ole

Instagram filteret på halen kunne de spart seg for. Flyet er flott men halen ble litt mislykket syns jeg. Men Gud så moro :up:

Det er bare å gratulere Norwegian med nytt fly.
Feiende flott.
Så får vi se om det er mulig å få booket en tur innenlands før de setter det inn i regulær trafikk til BKK og NYC

Jeg syns det ble riktig fint, tror ikke det blir Norsk registrering på denne. Synd vi må vente så lenge før den kommer til OSL.... Håper Boeing får fixet feilen slik at ting kan begynne å rulle og gå igjen... Må koste skjorta for boeing dette her.

Liker "instagram" halen bedre... hversin smak ;)

.com (skulle ikke DY slutte med det da?)

Back