Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787
Nå tror jeg faktisk at vingene av SAS sine vingeklippede Q400 liggende strødd på forskjellige rullebaner og alle nyhetsinnslagene rundt dette var et minst like ille syn for dem som lar seg påvirke av slikt, selv om jeg er helt enig i at dette ikke er den beste starten DU kunne tenke seg. Men, når og hvis det blir forsinkelser på B787 leveransene tror jeg faktisk ikke den store del av publikum vil bry seg nevneverdig om de blir plassert i en B767 e.l. bare de kommer seg fram til avtalt tid!
Det er jeg sikker på, iallefallMen om det vil ha noen merkbar virkning på markedet er jeg ikke sikker på.
Det er forskjell på å ha uhell med et fly som har vært i drift hos operatør en stund, og som kun har hatt lokale problemer - vs å ha et fly med globale problemer (altså på flere steder i verden, hos forskjellige selskaper), og som er "nytt, uprøvd og ikke flydd før" for Norwegians del.
Nå tror jeg faktisk at vingene av SAS sine vingeklippede Q400 liggende strødd på forskjellige rullebaner og alle nyhetsinnslagene rundt dette var et minst like ille syn for dem som lar seg påvirke av slikt, selv om jeg er helt enig i at dette ikke er den beste starten DU kunne tenke seg. Men, når og hvis det blir forsinkelser på B787 leveransene tror jeg faktisk ikke den store del av publikum vil bry seg nevneverdig om de blir plassert i en B767 e.l. bare de kommer seg fram til avtalt tid!