Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
RIP LN-RPX. Det var min absolutte favoritt på shorthaul. Med et toalett foran og bak, samt fantastisk garderobeplass var det en ypperlig maskin å jobbe på. 120 seter (pax) er heller ikke å forakte alltid.
Boeing 737 -683 28291 112 LN-RPX SAS ferried 14apr16 ARN-DGX for part-out & scrap ex SE-DNN
Hm, må være en bug et sted, i mitt hode er DGX RAF St.Athan i Wales...DGX Polen? Den er over England akkurat nå.
DGX Polen? Den er over England akkurat nå.
Hm, må være en bug et sted, i mitt hode er DGX RAF St.Athan i Wales...
http://www.gcmap.com/airport/DGX
Var det RPT som sto med helblå hale utenfor SAS-hangaren fredag formiddag?
Bye, bye LN-RPT som jag hämtade (som OY-KKD) på PAE och ferryflög till ARN 8-9 febr. 1999 som SK9260
Bye, bye LN-RPT som jag hämtade (som OY-KKD) på PAE och ferryflög till ARN 8-9 febr. 1999 som SK9260
PAE? Ikke BFI?
hei Rolf
Floey dere ogsaa tur / retur Abbotsford med LN-RPT ? Husker det var noen av SAS maskinene som var paa en dagstur til Abbotsford pga. noen beskattningsregler, og PAE var jo unntak i 1999 for 737 leveranser - det var jo i 2001 at PAE ble brukt mens BFI rullebanen ble utbedret etter Jordskjelvet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.