RIP LN-RPX. Det var min absolutte favoritt på shorthaul. Med et toalett foran og bak, samt fantastisk garderobeplass var det en ypperlig maskin å jobbe på. 120 seter (pax) er heller ikke å forakte alltid.
Boeing 737 -683 28291 112 LN-RPX SAS ferried 14apr16 ARN-DGX for part-out & scrap ex SE-DNN
Hm, må være en bug et sted, i mitt hode er DGX RAF St.Athan i Wales...DGX Polen? Den er over England akkurat nå.
DGX Polen? Den er over England akkurat nå.
Hm, må være en bug et sted, i mitt hode er DGX RAF St.Athan i Wales...
http://www.gcmap.com/airport/DGX
Var det RPT som sto med helblå hale utenfor SAS-hangaren fredag formiddag?
Bye, bye LN-RPT som jag hämtade (som OY-KKD) på PAE och ferryflög till ARN 8-9 febr. 1999 som SK9260
Bye, bye LN-RPT som jag hämtade (som OY-KKD) på PAE och ferryflög till ARN 8-9 febr. 1999 som SK9260
PAE? Ikke BFI?
hei Rolf
Floey dere ogsaa tur / retur Abbotsford med LN-RPT ? Husker det var noen av SAS maskinene som var paa en dagstur til Abbotsford pga. noen beskattningsregler, og PAE var jo unntak i 1999 for 737 leveranser - det var jo i 2001 at PAE ble brukt mens BFI rullebanen ble utbedret etter Jordskjelvet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.