Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Synes selv det er ganske imponerende at denne gikk nonstop til Ottawa selv om det naturligvis var lite last ombord.
NG'er ble levert fra Seattle, og det er 700 km lenger ...![]()
Klar over det. Men hadde inntrykk av at det oftest var gunstigere forhold å fly østover.
Skal fly med SE-RJX nå, en tyrkisk SAS maskin, er denne med i utfasingsplanen ?
Skal fly med SE-RJX nå, en tyrkisk SAS maskin, er denne med i utfasingsplanen ?
SK737 selvfølgelig
Espen
Hva med LN-RPJ(Ukraina maskinen)?
Er det ikke litt merkelig at 738eraen ble avsluttet med en ordinær ruteflyging fra CDG mens 736 og 737 blir hedret med spesial flyvninger?
Ja, det samme tenkte jeg også. B737-800 (ikke MAX) er den beste flytypen etter selvfølgelig B747.
SK737 19. November bliver den sidste SK ruteflyvning med B737, men LN-RPJ skal stadig være i drift, hvordan skal det forstås?Skal fortsatt være i drift på kontrakt for FD inntil videre i 2024.
SK737 19. November bliver den sidste SK ruteflyvning med B737, men LN-RPJ skal stadig være i drift, hvordan skal det forstås?
/T
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.