Kimpe ble signup nr 50. Vi har nå 53 signerte, så bare fortsett å send inn. Er bikkja, kona, eller rekrutten EB-medlem, send inn![]()
Jeg er ikke aktiv der, men det er bare å spre det videre (husk å gi beskjed om frist 09:00 i morgen tidlig). Det er lagt ut på Bonusfeber, har fått flere som har meldt seg derfra.Har vi delt dette hos våre svenske/danske venner på Businessclass.se forum?
Tenker det er mange EBG/EBD som vil bidra![]()
Gratulerer med jomfruposten.Denne skriver jeg lett under på!
Seat block er sårt savnet! Selv om det aldri var en publisert fordel fra SAS sin side var det en fordel jeg virkelig satte pris på. Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe hvorfor de tok den bort. Nå blir jeg rett og slett litt sint på SAS hver gang jeg befinner meg på en avgang med lav kabinfaktor og likevel får noen i midtsetet...
Og dermed har jeg for første gang postet på forumet etter å ha lest i flere år!![]()
Hei SAS og EuroBonus,
Jeg sender denne henvendelsen på vegne av meg selv og mange andre lojale SAS-kunder gjennom mange år. Vi er i all hovedsak fornøyde med EuroBonus, særlig etter relanseringen med “EuroBonus 2.0”, og ser med glede at dere satser på dette med kampanjer, innenrikslounge i Oslo, fast track flere steder i landet m.v.
I velkomstbrevet som gullkunde står det imidlertid "Dine reiser vil bli mer behagelige på bakken, på flyplassen og i luften” - og vi savner fokus på det siste. Frem til sommeren var en av de største fordelene som “statuskunde” en uoffisiell fordel: blokkert midtsete (soft block), både i Plus og Go. Å komme ombord i en maskin med 95% belegg og være en av få passasjerer med ledig midtsete gjorde at en virkelig følte at SAS verdsetter lojale kunder. Slik vi forstår det var dette helt eller delvis en automatisk funksjon i Altea/Amadeus som gjorde at nabosetet var blokkert for alle med lavere nivå, hele veien fra EBS til EBP (EBS blokkerte EBB, EBG blokkerte EBS+EBB og så videre).
I sommer har det skjedd en endring som gjorde at denne fordelen har forsvunnet helt - til og med for Pandion-kunder. Etter vår oppfatning var dette noe som kostet SAS lite eller ingenting, men ga svært stor merverdi for oss som kunder. Nå er situasjonen i mange tilfeller helt motsatt, og en kan som EBD jevnlig oppleve at nabosetet blir opptatt mens det er mange ledige midtseter i kabinen, noe som tilnærmet aldri skjedde tidligere.
Vi håper at dere kan undersøke om det er noe som kan gjeninnføres.
Med vennlig hilsen
<navneliste>
Trolig direkte til EB-ledelsen + Eivind Roald.Sendes brevet til gullmailen eller direkte til noen i SAS?
Bra! Vet hverken hva som har skjedd eller hvorfor (jeg jobber ombord) men håper de får det på plass igjen.
Kanskje du kan forhøre deg internt også? Eller er det ikke lov i SAS?
Kanskje du kan forhøre deg internt også? Eller er det ikke lov i SAS?
Får ihvertfall skikkelig lyst til å gjøre det når jeg blir møtt med så innmari hyggelige og ikkespydigeidetheletatt - kommentarer.
Jeg synes det hadde vært kjempesnillt om du hadde hatt mulighet til å drive litt gravearbeid.
Håper SAS tar tak i brevet raskt, selvom jeg sjelden flyr med bolaget lenger![]()
Kanskje du kunne spurt med en litt vennligere tone? Eller er ikke det lov i dagens samfunn? :headbang
Får ihvertfall skikkelig lyst til å gjøre det når jeg blir møtt med så innmari hyggelige og ikkespydigeidetheletatt - kommentarer.
Kjempebra. Hold oss gjerne oppdatert, så gjør fluxie og jeg det samme når (ikke hvisI'm on it! Får bare begynne i en ende og se om noen kan komme med et svar.
Hvem skal betale for de setene som blokkeres? Da må billettprisen betydelig opp.
Softblock av et sete koster i snitt 20k pr dag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.