SAS med seteblokkering for EBG/EBD?

Har også fått merket at det har vært dårlig med softblock i det siste. Slengte avgårde en mail til diamantmailen og spurte/ klagde litt. Skrev at en av grunnene til at jeg er veldig fornøyd med SAS var at jeg så ofte fikk ledig midtsete når jeg var ute å reiste, men at jeg under reisene i det siste har følt meg som en magnet for folk i midtsete selv om flyet er langt fra fullt.

Jeg vet at det ikke er en bekreftet fordel, men synes likevel at SAS og Eurobonus teamet bør vite hvor skoen trykker for sine beste medlemmer. Et par hundre henvendelser til pandion/diamant/gull mailen bør vise hva medlemmene mener. Så oppfordrer alle andre til å også si i fra om hva de mener.

Softblock ser ut til å funke helt elendig dessverre. Dette MÅ de da kunne få inn igjen? Er en kjempefordel og koster jo ingenting for SAS!!

Dette er så irriterende kjipt!
SAS sier jo i gull-velkomstbrevet:
"Dine reiser vil bli mer behagelige på bakken, på flyplassen og i luften". Og i luften??

BGO-OSL her om dagen i en -700. Sitter i Plus. EBD ved vinduet (meg) og EBG ved midtgang. Plutselig dumper det inn en person i midtsete. Dårlig stemning må jeg si. Gullmedlemmet og jeg hadde jo satt oss godt til rette med aviser, jakke etc. i midtsete. Det var dessuten 12 ledige plasser i Plus foran og bak oss. Er det mulig...

Savner de dagene (som i mai tidligere i år) da jeg kunne sitte på første rad i Go i en A321 CPH-OSL med 190 passasjerer (av totalt 198). Jeg var en av de få som hadde ledige midtsete! Savner dette stort...

Ingen som har peiling på hvorfor dette ble fjernet med nytt innsjekkingssystem i sommer?!?? Og som evt. kan forklare hvorfor eller evt. rette feilen?

Kanskje vi kunne skrevet en mail i sammen til SAS, og ytret vår skuffelse over at denne ubekreftede fordelen forsvant? Vi bør kunne mønstre en god del underskrifter til et slikt brev. Hva tror dere?

Forbrukermakt FTW :)
Thomas

Kanskje vi kunne skrevet en mail i sammen til SAS, og ytret vår skuffelse over at denne ubekreftede fordelen forsvant? Vi bør kunne mønstre en god del underskrifter til et slikt brev. Hva tror dere?

Forbrukermakt FTW :)
Thomas

Ja, kanskje det er en ide.
Jeg tar en seteblokkering over mat&drikke, fasttrack og lounge any day!
Seteblokkering er det viktigste incentivet for å velge SAS, og nå er det visst borte.
"Løsningen" er å velge seter så langt bak som mulig :headbang

Ja, kanskje det er en ide.
Jeg tar en seteblokkering over mat&drikke, fasttrack og lounge any day!
Seteblokkering er det viktigste incentivet for å velge SAS, og nå er det visst borte.
"Løsningen" er å velge seter så langt bak som mulig :headbang

Helt enig. Mye heller ledig midtsete!

Jeg er med på sende inn brev til SAS!

Synes vi skal forsøke å ta dette direkte til Roald. Han er kjent for å være kundefokusert, og han fikk nylig utvidet ansvar rundt dette. Uten at jeg kjenner han personlig, vil jeg tro han hiver seg rundt.

Jeg signerer gjerne! Vi hadde ganske god erfaring med dette til DnB/Amex, så la oss prøve igjen!!!

Back