Og her er bilder av stolene på RCZ dagen før du satt der
Det var tynt - rene flatbrødet

Og her er bilder av stolene på RCZ dagen før du satt der
Jeg kan forsikre deg om at det kjentes ikke kjøttfullt ut :drunk:Det var tynt - rene flatbrødetMen de ser mer "kjøttfulle" ut med stoff enn lær. Blir spennende å lese trip-rapporter fra Kanariøy-turer (regner med at flyene skal brukes dit også).
Hi anru and all of you who have commented or voted for this idea. Thanks a lot for sharing your thoughts and ideas with us here at My SAS Idea. It´s just great to see all of your suggestions. Now to your idea. You are so right and we think it´s great. So I am glad to tell you that we are focused on your idea, we will set it as Followed by SAS and have already an ongoing project to investigate our next strategic move towards an upgrade of our long haul fleet and business seats. Keep on posting your ideas here on My SAS Idea and don´t forget to vote for your favorite ideas. The higher votes – the higher focus it gets from us! See you onboard soon. Welcome! Gunilla
På "mysasidea" har noen skrevet om oppgradering av setene på longhaul, og da spesielt i business. Her er svaret til SAS:
På mysasidea.com har noen foreslått nye seter på long haul. Dette er svaret SAS kommer med:
Ser jo sånn sett lovende ut![]()
Da er SAS sine nye Recaroseter prøvd. Selv følte jeg det var helt likt som å sitte i LH, LX og DY sine. Så er da spørsmål om man liker stoff eller skinn. Cabin var også fresh og fin. Vet ikke hvordan det var lenger bak, men på rad to var det god benplass
Første gang jeg prøvde NEK-setene til LH så føltes de helt pyton, men etter at noen måneder hadde gått syntes jeg de var helt ok. Jeg lurer på om kanskje plasten særlig i korsryggområdet blir litt mykere etter noen hundre (evt. tusen) gangers bruk? Man kan jo håpe det samme skjer med SKs nye seter?
Jeg har akkurat kommet hjem etter en tur med LN-RRU med nye seter, og jeg må si at jeg fremdeles synes at de nye setene ikke er behagelige. Harde og dårlig utforming. Jeg vet ikke hva som er forskjellen på SK og DY sine seter, men jeg sitter mye bedre i DY sine.Har hatt 3 flighter med OY-KAL, og den har vel samme seter som kommer i 737?
Må si at setene er bedre enn frykta, og mye bedre enn Lufthansa sine NEK-seter. Benplassen er akseptabel, setet er mykt nok og sittestillingen er bra. Puta er kanskje litt kort?
Alt i alt, vesentlig bedre enn LH, noe bedre enn DY og omtrent som LX sine seter.
Det kommer kanskje ikke klart frem på setekartet ved innsjekk, men 12AF er setene å velge på A320![]()
DY sine seter blir mykere etter et par ukers bruk, så vil tro det samme gjelder for SK!
Er der nye oppdaterte seat maps på nett noe sted? Prøver seatguru og seatmaestro, men ingen har med A320 pluss feil config på B73G(131 seter, SAS har 141) og B738(179 og 186 seter, SAS har vel 181). Mens B73G ikke vises på seatguru.
Et spm til:
Hvorfor har noen B737 kun 2 seter rundt nødutgang, mens andre B737 har de 3 seter på de samme radene?
F.eks: B736 har 123 seter, altså delelig med 3
B73G har 141 seter, alstå delelig med 3
B738 har 181 seter, ikke delelig med 3
Har ikke de fleste B738 186 eller 179 seter?
http://www.planespotters.net/Produc...eing&subtype=737-800&fleet=4252&fleetStatus=1
Er det noen fly enda med dette nye "treverket" en ser i artikkelen til Aftenposten ?
Sky? Nei.
Da var Aftenposten-artikkelen på nett
http://www.aftenposten.no/okonomi/S...HI.like&fb_source=home_multiline#.T5LqBNm2zTp
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.