Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ryktene er vel at det kommer til å skje noe drastisk i 2013, hvertfall når det gjelder C-kabinenEtter min mening er det mye viktigere å oppgradere kabinen i A330/340-maskinene som folk skal sitte 7+ timer i enn i fly som brukes på 1-3 timers ruter...
Ryktene er vel at det kommer til å skje noe drastisk i 2013, hvertfall når det gjelder C-kabinen![]()
I følge en halvhjertet artikkel på takeoff.dk fra i fjor høst er et eget internt utvalg i gang med å snuse opp ulike alternativer. Time will showTrodde det var avblåst jeg? Men mulig det har dukket opp igjen
Er det bare jeg som får KLM-assosiasjoner av disse fargene?
LN-RRS er ute fra sjekk igjen. Er denne med nye seter? Noen som har prøvd de?
Noen som har ei oppdatering om status quo for innstallering av nye seter?
I ettermiddag hadde jeg gleden av å fly LN-RCZ ARN-OSL. .
Og her er bilder av stolene på RCZ dagen før du satt der
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.