• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Norwegian)

Nå ligger CPH-OSL ute med 6 ukentlig (unntatt lørdag) og CPH-AAL 3 daglig (unntatt lørdag) fra 23. november. Opererer under DY-kode.

Har en kar som bor i Oslo som jeg hadde avtale om befaringer i Bodø i begynnelsen av neste uke, har i kveld fått melding om at NAX har kansellert hjemreisene hans fra Bodø til Gardermoen 1. og 2. desember...

Ser de nå har sluttet å fly på KKN. Jeg vet ikke for hvor lenge, men endringen inntraff etter at SAS satte inn SK4478/79 (kveldsavgang) i tillegg til SK4472/73. Jeg mener det er uheldig at det nå bare er en aktør på ruten OSL-KKN-OSL, men makta rår.:8:

Espen

Ser de nå har sluttet å fly på KKN. Jeg vet ikke for hvor lenge, men endringen inntraff etter at SAS satte inn SK4478/79 (kveldsavgang) i tillegg til SK4472/73. Jeg mener det er uheldig at det nå bare er en aktør på ruten OSL-KKN-OSL, men makta rår.:8:

Espen

Det stemmer ikke. De opererer fremdeles til og fra KKN til OSL, men via TOS.

Et par turer i uka, ingen via TOS. Skrus opp til 6 ukentlige fra 1. mai, hvis programmet er oppdatert.

Ser ut som det meste av planlagte utenlandsruter i April, nå er fjernet. Forståelig nok

ARN-AGP och ARN-ALC som utförs med Norwegian Air Sweden är bokningsbara från början av april och ska flyga under helgerna. Tittade man på bokade platser i flyget på första flighterna så var det en del platser bokad. Återstår väl om de kommer iväg.

Back