Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Norwegian)

Nå ligger CPH-OSL ute med 6 ukentlig (unntatt lørdag) og CPH-AAL 3 daglig (unntatt lørdag) fra 23. november. Opererer under DY-kode.

Har en kar som bor i Oslo som jeg hadde avtale om befaringer i Bodø i begynnelsen av neste uke, har i kveld fått melding om at NAX har kansellert hjemreisene hans fra Bodø til Gardermoen 1. og 2. desember...

Ser de nå har sluttet å fly på KKN. Jeg vet ikke for hvor lenge, men endringen inntraff etter at SAS satte inn SK4478/79 (kveldsavgang) i tillegg til SK4472/73. Jeg mener det er uheldig at det nå bare er en aktør på ruten OSL-KKN-OSL, men makta rår.:8:

Espen

Ser de nå har sluttet å fly på KKN. Jeg vet ikke for hvor lenge, men endringen inntraff etter at SAS satte inn SK4478/79 (kveldsavgang) i tillegg til SK4472/73. Jeg mener det er uheldig at det nå bare er en aktør på ruten OSL-KKN-OSL, men makta rår.:8:

Espen

Det stemmer ikke. De opererer fremdeles til og fra KKN til OSL, men via TOS.

Et par turer i uka, ingen via TOS. Skrus opp til 6 ukentlige fra 1. mai, hvis programmet er oppdatert.

Ser ut som det meste av planlagte utenlandsruter i April, nå er fjernet. Forståelig nok

ARN-AGP och ARN-ALC som utförs med Norwegian Air Sweden är bokningsbara från början av april och ska flyga under helgerna. Tittade man på bokade platser i flyget på första flighterna så var det en del platser bokad. Återstår väl om de kommer iväg.

Back